VinB1987 Geplaatst: 26 mei 2016 Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 Hallo ik heb een probleem met het feit dat ik geen host blijf after vote screen dat is erg irritant word vaak naar bij een andere host gedropt of zelfs na een race geslingerd.. iemand enige idee hoe ik dit kan verhelpen? Heb al rockstar gemailt.. alles gedaan wat ze zeiden is er niet echt beter opgeworden stay host after vote sceen staat gewoon aan dus een beetje raar het is sinds de laatste gta update. Hoop dat iemand me kan helpen Gr Vince Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 mei 2016 Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 Draadloos netwerk of bekabeld? Bekabelde verbinding is uiteraard stabieler en heeft minder last van storingen. Voer ook eens een speedtest en pingtest uit op het toestel in kwestie (ook handig als mensen dat vermelden), voor zover dat mogelijk is. Reageren
VinB1987 Geplaatst: 26 mei 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 Over de 100 mbps en bekabeling heb ik maar twerk gwn nie heb af en toe wel pieken van 80 mbps maar vaker die 100 ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.