Guardian1980 Geplaatst: 26 mei 2016 Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 Zo af en toe heb je van die dagen, dan moet je als admin echt aan de bak. Vandaag was zo'n dag. thebig, Venzio en Visser23 hebben onlangs aangegeven te willen stoppen als moderator op hun diverse fora. Ik begin niet aan een overzicht, want ik ben het overzicht vanavond al meermalen kwijt geraakt. Bij deze bedanken wij deze heren voor al hun inzet, en uiteraard hopen we dat ze nog eens langs komen. Gelukkig hebben we vervangers gevonden. Dexist nam ons aanbod moderator te worden op Lifestyle met open armen aan, en NickOwnage deed hetzelfde, maar dan voor wat betreft Games. We denken dat deze heren hier zeker op hun plek zijn, en we wensen ze dan ook heel veel succes met hun nieuwe taken. Verder heeft 3L1077 vanaf heden de GTA Online-fora er bij gekregen, en is Bassieboy35 weer terug op zijn oude stek Games. Ook deze heren wensen we veel succes met hun taken aldaar. Reageren
RUBENN Geplaatst: 26 mei 2016 Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 Gefeliciteerd allemaal, succes met de nieuwe taken! En de gestopte mods: bedankt voor de inzet! Reageren
aron24 Geplaatst: 26 mei 2016 Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 Gefeliciteerd en succes! Oude mods: Thanks voor jullie inzet! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 26 mei 2016 Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 Jammer om een aantal trouwe collega's te zien vertrekken, maar goed, zo gaan die dingen. Iedereen hartelijk dank voor ieders inzet, en hopelijk tot ooit. Aan de nieuwe Moderators: gefeliciteerd! Veel succes en plezier toegewenst. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 mei 2016 Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 Felicitaties en veel succes toegewenst aan de nieuwe moderators! Dank voor de inzet oud moderators! Leden begonnen zich al zorgen te maken over thebig, zo erg dat er geruchten rondgaan over een mogelijke gevangenisstraf in Genk? /niet mijn woorden Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 mei 2016 Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 Bedankt voor jullie inzet, allen! Veel succes Nick en Erwin, ik heb er de volste vertrouwen in. Reageren
Davedavy Geplaatst: 26 mei 2016 Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 (bewerkt) Goed om te lezen dat de helft van de actieve leden mod+ is en blijft. /Sarcasm off Bewerkt: 26 mei 2016 door Davedavy Reageren
Dotz Geplaatst: 26 mei 2016 Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 Met name Visser is een oudgediende Jammer! Ondertussen rijst op het forum toch de vraag waar mijn aanstelling blijft Reageren
Michael Geplaatst: 26 mei 2016 Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 Niet echt een verassing eerlijk gezegd, maar het wordt toch wel even wennen denk ik. Bedankt voor jullie inzet en voor de nieuwe moderators, veel succes jongens! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 26 mei 2016 Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 Jammer, maar de heren die hun taken hebben neergelegd hebben goed werk verricht. Veel succes met jullie nieuwe functie en verantwoordelijkheden, (nieuwe) moderators. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 mei 2016 Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 Gefeliciteerd nieuwe collega's en gecondoleerd Eliott, dat je met mij mag gaan samen werken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.