Funniejustin Geplaatst: 27 mei 2016 Rapport Geplaatst: 27 mei 2016 Hey! Ik zoek nog 3 mensen voor de Humane Labs Raid Deliver EMP Heist, en dan de finale. Je krijgt van mij 20%. Geinteresseerd? Laat een reactie achter -Funnyyjustin Reageren
rickbrinkman Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 Hee. Ik zou wel mee willen doen. Ik ben net sinds een jaartje weer actief. En ben op zoek naar een manier om aan geld te komen Reageren
coolguynl Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 je mag coolguy25nl ook toevoegen. ik zoek wel ervaren mensen als het kan Reageren
rickbrinkman Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 @coolguynl; Das geen probleem. Ik zou evt vanavond nog kunnen. Reageren
coolguynl Geplaatst: 4 juni 2016 Rapport Geplaatst: 4 juni 2016 sorry dat ik niet reageerde maar had andere dingen te doen. misschien dat ik vanavond thuis ben dan ben ik online. ik speel niet heel veel omdat ik full time werk en op vrijdag echt altijd gebroken ben en dan niet echt de moeite wil nemen om mijn ps4 aan te zetten. Reageren
Busio17 Geplaatst: 10 juni 2016 Rapport Geplaatst: 10 juni 2016 ik wil ook wel mee doen psn:Busio17 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.