KoningJesper Geplaatst: 1 juni 2016 Rapport Geplaatst: 1 juni 2016 (bewerkt) Poule C [table=header]Land|W|G|V|DV|DT|+/-|Pnt Duitsland|1|0|0|2|0|2|3 Polen|1|0|0|1|0|1|3 Noord-Ierland|0|0|1|0|1|-1|0 Noord-Ierland|0|0|1|0|2|-2|0[/table] [table=header]Datum|Tijd|Wedstrijd|Uitslag|Stad 12 juni|18.00u|Polen - Noord-Ierland|1-0|Nice 12 juni|21.00u|Duitsland - Oekraine|2-0|Villeneuve-d'Asq 16 juni|18.00u|Oekraine - Noord-Ierland|0-0|Lyon 16 juni|21.00u|Duitsland - Polen|0-0|Saint-Denis 21 juni|18.00u|Oekraine - Polen|0-0|Marseille 21 juni|18.00u|Noord-Ierland - Duitsland|0-0|Parijs[/table] Bewerkt: 13 juni 2016 door KoningJesper Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juni 2016 Rapport Geplaatst: 12 juni 2016 Met het kijken naar Noord-Ierland schaam ik me alleen maar meer dat Oranje er niet bij is Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 juni 2016 Rapport Geplaatst: 12 juni 2016 Nou ja, Noord-Ierland zat dan ook wel in de makkelijkste kwalificatiegroep. Polen heeft trouwens wel maar magertjes druk gezet, overwicht hadden ze zeker (met een 8-0 aan kansen bij de eerste helft is dat ook wel duidelijk), maar het was nog net iets te mager, maar ik kijk wel uit naar hun volgende wedstrijd. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 juni 2016 Rapport Geplaatst: 12 juni 2016 Duurde lang voordat Duitsland de wedstrijd afmaakte. Terechte winst, maar had verwacht dat ze Oekraïne meteen al zouden inpakken. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 12 juni 2016 Rapport Geplaatst: 12 juni 2016 Duitsland is tot nu toe de sterkst spelende ploeg die ik heb gezien. Vooral Neuer, maar ook Boateng. Löw heeft het toch best aardig staan. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 juni 2016 Rapport Geplaatst: 13 juni 2016 Mooi afgemaakt van Duitsland, maar Oekraïne heeft het toch lang spannend gehouden, het had echt wel anders kunnen lopen. Noord-Ierland gaat geen leuk EK tegemoet. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 13 juni 2016 Rapport Geplaatst: 13 juni 2016 Noord-Ierland gaat geen leuk EK tegemoet. Die denken daar heel anders over, ze zijn al blij dat ze mogen participeren en de fans zelf zijn toch altijd dronken. Het is geen wonder dat de eerste overledene van het EK een Noord-Ierse fan is die volledig bezopen van een promenade afviel. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 13 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2016 (bewerkt) Vond Dyitsland best goed, maar vond ze defensief toch niet heel sterk op bepaalde momenten. Neuer (en Boateng ) heeft ze toch wel vaak geredd. Was trouwens wel de leukste wedstrijd tot nu toe Bewerkt: 13 juni 2016 door KoningJesper Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 juni 2016 Rapport Geplaatst: 13 juni 2016 Die redding van Boateng was fantastisch. Het is geen wonder dat de eerste overledene van het EK een Noord-Ierse fan is die volledig bezopen van een promenade afviel. Niet wat ik "leuk" zou noemen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 13 juni 2016 Rapport Geplaatst: 13 juni 2016 Het is geen wonder dat de eerste overledene van het EK een Noord-Ierse fan is die volledig bezopen van een promenade afviel. Niet wat ik "leuk" zou noemen. Ik had meer de indruk dat je comment was bedoeld om het trieste spelbeeld, my bad. Toch betwijfel ik hoelang dat de pret zal drukken, het WK in Brazilië heeft voor minstens twintig supporters het leven gekost, maar daar werd er ook niet erg lang over getreurd. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 juni 2016 Rapport Geplaatst: 13 juni 2016 Duitsland is tot nu toe de sterkst spelende ploeg die ik heb gezien. Vooral Neuer, maar ook Boateng. Löw heeft het toch best aardig staan. Een goede ploeg straft die defensieve fouten genadeloos af..Boateng redde inderdaad mooi, maar niet vergeten dat hij zichzelf in de problemen bracht. Zonder zijn redding was het een owngoal van Boateng... Kijk nog maar eens goed naar de herhaling. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 juni 2016 Rapport Geplaatst: 16 juni 2016 Wel, dit was een verrassing. Toch wel blij voor al die Noord-Ieren die zijn afgezakt naar Lyon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.