MegaPilot Geplaatst: 11 juni 2016 Rapport Geplaatst: 11 juni 2016 Maar die wedstrijden kun je niet heel serieus nemen. Dat bedoelde ik dus ook voor alle duidelijkheid, België beter dan Spanje is voor de meesten onder jullie hopelijk obvious sarcasme. Reageren
aron24 Geplaatst: 11 juni 2016 Rapport Geplaatst: 11 juni 2016 (bewerkt) Fout van de keeper bij die goal van Schär. Rood :O T.Xhaka wisselen Niet te missen, wat slecht Bewerkt: 11 juni 2016 door aron24 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 11 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2016 (bewerkt) Yeeh ik had bij een vriendenpool 0-1 voorspeld Maar holy shit, die redding van Sommer net Bewerkt: 11 juni 2016 door KoningJesper Reageren
aron24 Geplaatst: 11 juni 2016 Rapport Geplaatst: 11 juni 2016 Albanië was met een man minder beter, jammer Ik had ze het wel gegund Reageren
KoningJesper Geplaatst: 11 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2016 Ja ik vond ze niet slecht, Sommer echt uitblinker Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 juni 2016 Rapport Geplaatst: 11 juni 2016 Dit had veel slechter kunnen aflopen voor Zwitserland. Nu, het was wel duidelijk dat Zwitserland meer kwaliteit heeft dan Albanië en ze ook wel vlotter rondspelen, maar Albanië speelt wel een zeer dynamisch chaosvoetbal. Erg intensief, vrij vlot en veel proberen. Jammer voor hun, maar wel een leuke match. Shqip shqip! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 juni 2016 Rapport Geplaatst: 15 juni 2016 SHQIIIIIIIIIP! :c Kijk eens aan, Frankrijk toch al gegarandeerd door naar de volgende ronde. Ze zullen niet de enige zijn na deze speelronde, maar toch wel al leuk voor hun. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 15 juni 2016 Rapport Geplaatst: 15 juni 2016 Ik voelde wel mee met de Albanezen, speelden toch wel heel gedisciplineerd en om dan te bezwijken aan het eind van de wedstrijd met als gevolg een onwijs kolkende stadion.. Lijkt me behoorlijk pijnlijk. Ze groeven zich niet overdreven in en speelde bij vlagen erg dapper voetbal, knap van ze Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 16 juni 2016 Rapport Geplaatst: 16 juni 2016 Frankrijk valt tegen, die gaan er wel uit in de knock-out fase. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 juni 2016 Rapport Geplaatst: 16 juni 2016 Frankrijk valt tegen, die gaan er wel uit in de knock-out fase. Not sure if trolling or serious...?Wedstrijden tegen een muur kan je niet meepakken in de beoordeling of een ploeg ver gaat geraken. Daar heeft de best voetballende ploeg van dit EK(Spanje) zelfs moeite mee. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 16 juni 2016 Rapport Geplaatst: 16 juni 2016 Frankrijk valt tegen, die gaan er wel uit in de knock-out fase. Not sure if trolling or serious...?Wedstrijden tegen een muur kan je niet meepakken in de beoordeling of een ploeg ver gaat geraken. Daar heeft de best voetballende ploeg van dit EK(Spanje) zelfs moeite mee. Spanje de beste ploeg? Laat me niet lachen. Die hebben alles behalve een spits om de bal er in te rammen. Balen voor hun dat Messi of Ronaldo geen Spaans paspoort heeft. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 juni 2016 Rapport Geplaatst: 16 juni 2016 Spanje de beste ploeg? Laat me niet lachen. Die hebben alles behalve een spits om de bal er in te rammen. Balen voor hun dat Messi of Ronaldo geen Spaans paspoort heeft. http://www.transfermarkt.co.uk/aritz-aduriz/leistungsdaten/spieler/29124Je hebt niet eens een spits nodig, Duitsland speelt met een valse 9. Reageren
Venzio Geplaatst: 16 juni 2016 Rapport Geplaatst: 16 juni 2016 Spanje de beste ploeg? Laat me niet lachen. Die hebben alles behalve een spits om de bal er in te rammen. Balen voor hun dat Messi of Ronaldo geen Spaans paspoort heeft. http://www.transfermarkt.co.uk/aritz-aduriz/leistungsdaten/spieler/29124Je hebt niet eens een spits nodig, Duitsland speelt met een valse 9. Dat brak ze vandaag anders behoorlijk op. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 juni 2016 Rapport Geplaatst: 16 juni 2016 Met of zonder spits, een muur is altijd moeilijk om tegen te voetballen. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 (bewerkt) Die shirtjes van Zwitserland waren van goede kwaliteit zeg. Oja, Albanië gewoon 3e in de poule. Bewerkt: 19 juni 2016 door Noretz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.