Phoenyxar Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 Je kunt wedstrijden opnemen, ze worden namelijk allemaal uitgezonden, en vervolgens bekijken. Op dit EK gaat het wel nog, want er zijn maar twee dagen met vier wedstrijden, op het WK waren dat er... 3-4. Vermoeiend. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 19 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 (bewerkt) Je kunt wedstrijden opnemen, ze worden namelijk allemaal uitgezonden, en vervolgens bekijken. Op dit EK gaat het wel nog, want er zijn maar twee dagen met vier wedstrijden, op het WK waren dat er... 3-4. Vermoeiend. Zijn er dagen met 4 wedstrijden? EDIT: 21 en 22 juni Bewerkt: 19 juni 2016 door KoningJesper Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 Yup, groep C & D en E & F spelen hun laatste wedstrijden op dezelfde dag. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 juni 2016 Rapport Geplaatst: 21 juni 2016 http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Euro2016/2.4765/1.2691573 Wat een hoop bullshit. Dat je Engeland bestempelt als topland(al JAREN gewoon kut, punt) en Kroatië NIET is gewoon LACH-WEK-KEND. Kroatië wat mij betreft naast Spanje 1 van de favorieten om dit EK te winnen. Ik zal zelfs meer zeggen, Spanje en Kroatië zijn voor mij de best voetballende ploegen. Maar nogmaals, Engeland als topland bestempelen en Kroatië niet... Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2016 Ja helemaal En buiten dat, zal ik sowieso niet zo snel juichen Want ik heb t gevoel dat dit België in principe van elk team kan winnen maar t net zo goed ook moeilijk kan hebben met elk team Reageren
aron24 Geplaatst: 22 juni 2016 Rapport Geplaatst: 22 juni 2016 Maar Italië-Spanje Beter gaat Spanje eruit en Italië door. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 juni 2016 Rapport Geplaatst: 22 juni 2016 Maar nogmaals, Engeland als topland bestempelen en Kroatië niet... Wellicht speelt het mee dat we er voorheen al elke keer van hebben gewonnen? Desalniettemin Kroatië zeker niet onderschatten, fantastische ploeg. Maar verder lijkt het verliezen tegen Italië het grootste beetje geluk dat we konden hebben. We zitten nu in een arm met Wales als grootste tegenstander. Niet echt een ploeg waar we een goede voetbalgeschiedenis mee hebben, maar als je het vergelijkt met de Bordeaux-arm, met Spanje, Italië en Duitsland... Ja, dat zijn dus twee topploegen die er voor de halve finale al gaan uitliggen (en ongeacht wie van de twee wint, Spanje en Italië gaan mekaar vermoeien). Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2016 Rapport Geplaatst: 29 juni 2016 Waren er tijdens andere tornooien(EK/WK) ook dagen zonder voetbal? Kan het me niet echt herinneren om eerlijk te zijn. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 29 juni 2016 Rapport Geplaatst: 29 juni 2016 Natuurlijk, of wil je dat straks een ploeg binnen 4 dagen de kwartfinale, halve finale en finale speelt? Reageren
3L1077 Geplaatst: 29 juni 2016 Rapport Geplaatst: 29 juni 2016 Denk dat er tijdens het WK ook wel eentje was. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 juni 2016 Rapport Geplaatst: 29 juni 2016 Je gaat naar Wikipedia en kijkt vervolgens naar de Knockout Stage. Zelfde systeem, altijd twee dagen tussen rondes in. Hetzelfde bij Euro 2012 trouwens. Reageren
aron24 Geplaatst: 29 juni 2016 Rapport Geplaatst: 29 juni 2016 Volkomen logisch, volgens de FIFA en UEFA moet er 48 uur tussen twee wedstrijden zitten. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 juni 2016 Rapport Geplaatst: 29 juni 2016 Doet er iemand wel eens een weddenschap plaatsen via ToTo ofzo? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2016 Rapport Geplaatst: 29 juni 2016 Doet er iemand wel eens een weddenschap plaatsen via ToTo ofzo? Jup, veel verloren door last minute goals en verrassingen. Zal wel weer even duren voor ik het weer probeer. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 29 juni 2016 Rapport Geplaatst: 29 juni 2016 Doet er iemand wel eens een weddenschap plaatsen via ToTo ofzo? Ik doe mee aan een poule op Scorito. Ik heb een tijd lang bovenaan gestaan, heb onder andere de 1-0 van Ierland - Italië voorspeld, maar daarna ging het helemaal mis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.