DaddyPimp Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 (bewerkt) Hey, Ik had bij NFSU 2 (Need For Speed Underground 2) een nieuwe gebruiker aangemaakt om Cheats uit te proberen.... Alleen deze werken niet! Ik heb alle instructies opgevolgd, zoals in het startmenu intypen etc... Alleen ze werkten nog niet! (Sorry als er al een Topic over was) Heeft er iemand tips of informatie? Post het hier! Greetz: DaddyPimp *EDIT: Ben er al achter hoe je de Cheats activeert, alleen nog niet voor welk Profiel! Dus als je daar iets over weet, post het dan! Bewerkt: 30 juli 2005 door DaddyPimp Reageren
Giorgo Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 Ik heb dit gedaan maar lukt alleen in arcarde en je moet het spel al 100% hebben anders passen die uto's niet. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 Ik raad je aan om ergens een Trailer te downloaden. Dat heb ik namelijk ook gedaan en deze werken wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.