Ietje Geplaatst: 1 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2016 Ik heb GTA V gekocht voor de pc. Nu heb ik alles geïnstalleerd en de updates gedownload, maar als ik de game nu wil opstarten krijg ik steeds een foutmelding. Er wordt niet weergegeven wat er fout is. Kan iemand mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 1 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2016 Daar kunnen wij ook niet veel mee. Een screenshot kan handig zijn. Wat zijn de specificaties van die PC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 1 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2016 Al een herinstallatie overwogen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2016 Je krijgt een foutmelding, maar er wordt niks weergegeven? Dat is wat krom.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CptFrozty Geplaatst: 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2016 Goedendag heren, Ik heb ook steeds een foutmelding, en ben al een uur of 2 aan het vogelen, van alles geprobeerd, maar niks lukt. Kan iemand mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.