OriFilmsGta Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2016 Hoi allemaal, Dit is deel 1 van mijn eerste serie genaamd: " 24: Long Day in LS " gebaseerd of de Fox show. Ik probeer zo dicht mogelijk bij het origineel te blijven, als mogelijk is. Hoop dat jullie het leuk vinden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2016 Zag 'm gisteren al op m'n youtube feed. Heb vol spanning gekeken. Is èrg goed in elkaar gezet! Keep it up Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2016 Wat een knap werk zeg! Ik ken de Fox Show zelf niet, maar ik vond het in ieder geval erg geslaagd. Er zit veel spanning in en zeker ook veel werk... hoe lang ben je hier wel niet mee bezig geweest? En doe je dit alleen of met meerdere? Als je het niet erg vindt plaats ik de video later vandaag op de Facebook van GTAGames. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.