rickbrinkman Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 Hallo mensen, Zoals sommige inmiddels wel weten ben ik na maanden weer actief in GTA V, nu wil ik weer gaan spelen. Alleen mijn probleem is dat ik op dit moment nog maar 1.1 miljoen over heb. Ik zoek dus mensen om mee te spelen, immers samen is leuker dan alleen en met heists kan dat ook niet anders. Als je intresse hebt mag je mij toevoegen PSN:rickbr1993 Headset is aangeraden. Reageren
Votair Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 Ik kan misschien ook wel dit weekend. Ben doordeweeks weinig tot niet beschikbaar. Reageren
rickbrinkman Geplaatst: 4 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2016 @votair @herosmnl als jullie je PSN neerzetten kan ik jullie toevoegen Reageren
Tommie59 Geplaatst: 4 juni 2016 Rapport Geplaatst: 4 juni 2016 @ Rick: ik heb je een invite gestuurd. Reageren
coolguynl Geplaatst: 4 juni 2016 Rapport Geplaatst: 4 juni 2016 coolguy25nl mag je ook toevoegen. votair ken ik zelf ook hij zit bij m ij in de crew Reageren
rickbrinkman Geplaatst: 4 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2016 Okee. Wat doen we allemaal in een sessie en missies/heists met elkaar doen? Reageren
HeroismNL Geplaatst: 4 juni 2016 Rapport Geplaatst: 4 juni 2016 Ik ben al missies aan het spelen nu Reageren
coolguynl Geplaatst: 5 juni 2016 Rapport Geplaatst: 5 juni 2016 ik was niet online gister avond misschien als ik straks boodschappen heb gedaan nog even Reageren
kapiteinkortbeen Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 voeg maar toe, kapiteinkortbeen zeg er wel ff bij dat je van hier bent Reageren
Vulkaantje Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 Voeg mij ook maar toe.. Speel GTA 5 weer sinds 2 weken (Voorheen PS3) PSN: Vulkaantje Reageren
ToineXD Geplaatst: 22 juni 2016 Rapport Geplaatst: 22 juni 2016 Hallo mensen Ik en Een vriend proberen de cmm te doen maar daar hebben we 2 goede spelers voor nodig en dus ook een goede communicatie(headset). voor alle Heists krijg je 20% maar als we het uiteindelijk samen halen dan krijg je 10 miljoen extra als je geïnteresseerd bent laat het maar weten Vertel er graag wel bij welk level je bent (ik ben level 132) Mvg ToineXD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.