Gijs1983 Geplaatst: 5 juni 2016 Rapport Geplaatst: 5 juni 2016 Hallo, Ik ben nu op het punt gekomen dat ik geen missies meer krijg. Zit nu op 64%. Michael en Trevor mogen de stad nog niet in anders worden ze opgebeld. Het enige wat ik kan doen nu is rondjes rijden, met Trevor en Franklin 'missies' doen voor hun bedrijven (taxi bedrijf, sleepbedrijf en vliegveld pakjes ophalen/brengen, jagen, parachute springen). Heb met alle personages diverse keren, verschillende tijdstippen, de hele telefoonlijst gebeld maar geen resultaat. Wie kan mij verder helpen? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 5 juni 2016 Rapport Geplaatst: 5 juni 2016 Welke missie heb je als laatste gespeeld? Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 20 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2016 Iemand anders een idee? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 juni 2016 Rapport Geplaatst: 20 juni 2016 Ik weet niet echt een oplossing hiervoor, heb je geen andere save files? Van wanneer is je laatste 'manual save', wellicht dat je vanaf daar dan maar weer verder moet en helaas een paar missies opnieuw moet doen. Maar wat ik mij afvroeg, is wat bedoel je precies met het volgende: 'Michael en Trevor mogen de stad nog niet in anders worden ze opgebeld.'? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 21 juni 2016 Rapport Geplaatst: 21 juni 2016 Heb je misschien een keer een telefoontje van iemand weggedrukt? Of staat je telefoon misschien in de slaapstand? (Je krijgt dan geen missies meer via de telefoon. Als dit aanstaat dan staat er een zzz icoontje boven de radar.) Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 30 juli 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2016 (bewerkt) FIB Bewerkt: 31 juli 2016 door Gijs1983 Reageren
PrioX Geplaatst: 31 juli 2016 Rapport Geplaatst: 31 juli 2016 Welke opdrachtgever staat er bij die B wanneer je op de map kijkt? Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 31 juli 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2016 (bewerkt) FIB, dat staat er bij de B Het rare vind ik dat als op pijltje naar beneden drukt om een ander personage te activeren staat er bij iedereen dat ze nog een missie hebben..... Bewerkt: 31 juli 2016 door Gijs1983 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 1 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2016 Iedereen in je gsm al afgebeld? Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 2 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2016 ja, alle personages op verschillende tijdstippen. Het irritante is dat Michael en Trevor de stad nog niet in mogen. En Trevor heedt een missie bij Maude. Je moet dan de laatste man oppakken op een berg bij zon lift, maar deze man krijg ik niet gevonden. Ik zie deze missie ook niet staan in het lijstje dat ik em nog een keer kan over doen. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2016 Je zou nu Minor Turbulence moeten krijgen die je bij Michaels huis met Franklin zou moeten kunnen starten. Heb je misschien een screenshot van het missie gedeelte van je Checklist op Social Club? (Career > Checklist > Missions) Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 4 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2016 Je zou nu Minor Turbulence moeten krijgen die je bij Michaels huis met Franklin zou moeten kunnen starten. Heb je misschien een screenshot van het missie gedeelte van je Checklist op Social Club? (Career > Checklist > Missions) Ik moet dan neem ik aan met Franklin starten? Hoe kan ik via de ps4 inloggen op Social Club? Als ik de ps4 opstart en gta5 zie staan zie ik hiervoor geen opties Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 4 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2016 Ik heb inmiddels het overzicht vd missies. Bij welk personage moet ik de missies nagaan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.