gtavboy Geplaatst: 5 juni 2016 Rapport Geplaatst: 5 juni 2016 (bewerkt) weet iemand hoe het kan dat ik meestal: - helderheid opnieuw moet instellen als ik gta opstart - ik niet meteen online kan omdat ik voorwaarden weer moet accepteren - geluid in game zoals muziek folume op ps4 Bewerkt: 5 juni 2016 door gtavboy Reageren
Tommie59 Geplaatst: 5 juni 2016 Rapport Geplaatst: 5 juni 2016 (bewerkt) Ik heb dit meestal als ik GTA een tijdje niet heb gespeeld maar ik zou niet weten waar het aan ligt. Het is waarschijnlijk een foutje in het spel. Bewerkt: 5 juni 2016 door Tommie59 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 juni 2016 Rapport Geplaatst: 5 juni 2016 (bewerkt) Ik heb dit meestal als ik GTA een tijdje niet heb gespeeld maar ik zou niet weten waar het aan ligt. Het is waarschijnlijk een foutje in het spel. Idd, heb dit ook als ik GTA even niet heb gespeeld. Volume kun je veranderen door op de 'Options' knop te drukken, ga dan naar het tabje 'Settings' en dan kan je audio etc aanpassen. Bewerkt: 5 juni 2016 door Ezra24rct3 Reageren
gtavboy Geplaatst: 7 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2016 ja instellen weet ik wel hoe dat moet. Maar het is gewoon irritant Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 juni 2016 Rapport Geplaatst: 7 juni 2016 Topic even verplaatst naar het juiste subforum! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 juni 2016 Rapport Geplaatst: 11 juni 2016 Ik ken dit probleem al te best en het is behoorlijk vervelend, want ook ik speel met behoorlijk andere settings dan de default ones. Maar ik heb er wel een hele simpele oplossing voor die tot zover altijd heeft gewerkt en dat is simpelweg de game opnieuw opstarten. Ik heb geen een keer gehad dat ik dan de tweede keer V opstarten alles opnieuw moest instellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.