Studio Salamanca Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 (bewerkt) ik was vandaag ff aan het zoeken op dit forum omdat ik graag die tornado wou bekijken en bekijken hoe ie reed enzo, maar ik kon hem nergens vinden, maar op dit forum vertelde iemand dat de vagos ofzo alleen maar in deze auto reed, en als je die had uitgemoord, je die auto helemaal niet meer kon krijgen, dus heb ik na aanleiding van dat bericht even een modje (weet niet of dit de juiste naam ervoor is maargoed) in elkaar gedraaid die er weer voor zorgt dat de tornado weer op de weg verschijnt ik wist niet of dit het goede forum ervoor was en of zo'n mod al bestond.. als dat hij al wel bestaat kan dit topic meteen weer worden gesloten aangezien een link ook wel erg makkelijk is:.. [ PatrickW: aangezien een link verboden is : ] <link verwijderd> Bewerkt: 30 juli 2005 door patrickw Reageren
PatrickW Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 Je mag hier geen links opnemen naar externe download sites, dus die heb ik verwijderd. Wat je wel kunt doen is om je mod aan te bieden voor onze download database, zodat hij daarin opgenomen kan worden en mensen hem kunnen downloaden. Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 30 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 en waar kan ik dat aanbieden? moet ik dan een mailtje sturen naar iemand ofzo? Reageren
PatrickW Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 Nieuwe download opsturen doe je via dit scherm, dat je kan bereiken door op de homepage van gtagames.nl te kiezen voor: contact -> zend nieuwe download in. Let wel goed op de regels die op dat scherm staan, als je die regels niet volgt, zal je mod niet opgenomen worden.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.