VeryRealGirl Geplaatst: 6 juni 2016 Rapport Geplaatst: 6 juni 2016 Ik heb een mod nodig waarmee ik alle voertuigen kan modificeren om te testen wat compatibel is en wat niet, zonder dat ik steeds methode moet gebruiken. Het liefst (als dit mogelijk is) een gemodificeerd carmods.dat bestand, maar een CLEO script is ook goed.Dankjewel P.s, graag ALLE modificaties (dus ook alle Loco Low Co en Wheel Arch Angels mods) Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 juni 2016 Rapport Geplaatst: 7 juni 2016 Dat is allemaal al lang en breed uitgetest. Onder andere hier vind je een lijst van componenten en daaronder een lijst van welke componenten op welke voertuigen passen. Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 7 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2016 Dit is niet wat ik bedoel. Een Front Bumper van een Savanna past bijvoorbeeld op een Bravura, maar dit is niet aangegeven in die lijst. Ik had graag een mod waarmee ik bij IEDER voertuig ALLE opties kan selecteren (ongeacht of het spel crasht of niet) Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 7 juni 2016 Rapport Geplaatst: 7 juni 2016 Carmods.dat aanpassen dat alles op alles kan. Wel eerst backup maken natuurlijk. Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 7 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2016 Dit heb ik geprobeerd maar mijn spel crasht tijdens het laden. Moeten ze in een bepaalde volgorde zijn? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 7 juni 2016 Rapport Geplaatst: 7 juni 2016 In de volgorde houden dat het al staat. Zal het vanavond zelf even proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.