Jump to content

CEO


gtavboy

Recommended Posts

Een CEO is de baas van een organisatie. Je kan je eigen organisatie vestigen in een van de nieuwe kantoren die zijn gekomen. Als CEO kan je zo mensen vragen om mee te doen voor jou organisatie en hier samen missies mee doen. VIP is eigenlijk hetzelfde als CEO, dus nee dat hoeft niet. Het kantoor zelf kost geld, maar helaas ook de loos. Overigen staat hier nog wat info wat misschien het een en ander opheldert.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ongeveer 10 miljoen betaald voor mijn bedrijf en warenhuis, ben daarna een paar uur bezig geweest daar goederen in te plaatsen en heb uiteindelijk 30 kratten voor 315.000 kunnen verkopen.

Denk niet dat ik ooit winst zal maken want ben het al beu en je kunt dat alleen in publieke sessies doen en het is best lastig als je met een Mule vol smokkelwaar een naar je warenhuis te rijden met de halve sessie en een paar hydra's achter je aan.

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ongeveer 10 miljoen betaald voor mijn bedrijf en warenhuis, ben daarna een paar uur bezig geweest daar goederen in te plaatsen en heb uiteindelijk 30 kratten voor 315.000 kunnen verkopen.

Denk niet dat ik ooit winst zal maken want ben het al beu en je kunt dat alleen in publieke sessies doen en het is best lastig als je met een Mule vol smokkelwaar een naar je warenhuis te rijden met de halve sessie en een paar hydra's achter je aan.

je kan (dacht ik) ook de brickade kopen voor het transport. Een grote, armored vrachtwagen.
Link to comment
Delen op andere websites

.je kan (dacht ik) ook de brickade kopen voor het transport. Een grote, armored vrachtwagen.

Ik lees overal dat die niet echt goed is. Gaat al kapot van 1 raket van een Buzzard. Dus als er straaljagers achter je aanzitten heeft dat denk ik niet veel nut. puh2.gif

Ik heb ongeveer 10 miljoen betaald voor mijn bedrijf en warenhuis, ben daarna een paar uur bezig geweest daar goederen in te plaatsen en heb uiteindelijk 30 kratten voor 315.000 kunnen verkopen.

Denk niet dat ik ooit winst zal maken want ben het al beu en je kunt dat alleen in publieke sessies doen en het is best lastig als je met een Mule vol smokkelwaar een naar je warenhuis te rijden met de halve sessie en een paar hydra's achter je aan.

Ik heb deze middag ook al wat goederen binnen gehaald. Gelukkig in een wat minder drukke lobby en met wat vrienden waardoor het makkelijk te doen was. Het is dus aangeraden om wat lege lobbies te zoeken om je geld terug te verdienen. Is natuurlijk wel minder spannend maar het risico om je investeringen te verliezen is natuurlijk wel stukke kleiner. knipoog.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ongeveer 10 miljoen betaald voor mijn bedrijf en warenhuis, ben daarna een paar uur bezig geweest daar goederen in te plaatsen en heb uiteindelijk 30 kratten voor 315.000 kunnen verkopen.

Denk niet dat ik ooit winst zal maken want ben het al beu en je kunt dat alleen in publieke sessies doen en het is best lastig als je met een Mule vol smokkelwaar een naar je warenhuis te rijden met de halve sessie en een paar hydra's achter je aan.

je kan (dacht ik) ook de brickade kopen voor het transport. Een grote, armored vrachtwagen.

Die word bij een groot warenhuis meegeleverd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo

Ik heb namelijk een kantoor gekocht en een bedrijf gestart. Ik was ceo van het bedrijf maar als ik online verlaat, of offline ga is dat niet meer zo. Ik moet dan me dan opnieuw "aanduiden" als ceo hoe kan ik ceo blijven? Zou iemand anders het dan kunnen afnemen? Ik heb nu ook een loods gekocht. Nog steeds zelfde probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...