Jump to content

[EK 2016] FIFA toernooi hoofdtopic


Votair

Recommended Posts

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    12

  • KoningJesper

    11

  • Kaitjee98

    10

  • Votair

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

_Night-Men_ (Engeland) - (Polen) KoningJesper: 2 - 1

Grote kansen voor beide ploegen, daarna een handjevol enorme kansen (paal, redding op doellijn etc.) voor Engeland. Uiteindelijk kon Szczęsny een bal net niet genoeg keren: 1 - 0. Later door een counter nog 2 - 0, en in de allerlaatste minuut helaas nog de 2 - 1 van Milik door een corner. Was ik bijna de eerste geweest die KoningJesper van scoren af zou houden :7

Link to comment
Delen op andere websites

Jij had eerst heel veel kansen, maar in de laatste 20 minuten had ik echt 4x moeten scoren. Was ehcht een wonder dat ie er maar een keer inviel :7. 3x paal/lat, 6 reddingen en een 10 voor je keeper :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hart inderdaad een 9,8 (6 reddingen, 6 schoten op doel), maar dat kwam vooral door mijn terugkoppen naar de keeper (telt FIFA als redding op het eind :7). Iets wat ik normaal niet vaak doe, maar jij speelt ontzettend veel met hoge ballen, dus dan komt het vaak zo uit. Uiteindelijk een terechte uitslag, lijkt mij.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Ronaldo en co. overklast door Italië boos.gif

1-0 en daarmee is Lion de eerste die zich plaatst voor de finale.

Ik was erg blij met de overwinning. Die Portugese houthakkers hebben wel 2x een bal die de keeper al gepasseerd was van de lijn weggetrapt. Tegen Ronaldo ben je met een 1-0 ook nooit zeker, die man kan altijd nog 1 maken

Link to comment
Delen op andere websites

De finale gaat beginnen! www.twitch.tv/alaska1001

Later is er ook de mogelijkheid om de wedstrijd terug te kijken.

EDIT: FINALE UITSLAG!

Frankrijk 3 - Italië 0!

De uitslag was wel een beetje geflateerd; Lloris haalde er een paar mooie ballen uit die er eigenlijk wel in hadden gemoeten. Het aantal schoten en schoten op doel was gelijk (7 en 4) en het veldspel ook zo'n beetje. Ben in ieder blij dat ik dit toernooi heb gewonnen en ik bedank TekaLoca ook even voor het iemand anders gunnen van de titel. :)

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...