_Night-Men_ Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 _Night-Men_ (Engeland) - (Portugal) FrankyFourFingers: 1 - 1 Ik kwam vlak na rust voor met een enorme knal van Rooney, ergens in de 80e minuut een solo van Ronaldo was de 1 - 1. Ging erg gelijk op. Na mijn 1 - 0 had FFF een aantal grote kansen, waaronder een (belachelijke ) penalty, die door Hart werd gestopt. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 Nou vooruit dan, doe die paar matches voor plaats 5, 6, 7, en 8 dan ook maar. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 (bewerkt) Ronaldo leek opnieuw af te stevenen op een desastreuze wedstrijd met die gemiste penal Maar met de solo actie redt hij z'n hachje. Was wel echt een topwedstrijd met veel combinatiespel op hoog tempo Eindstand poulefase: Poule A: [table=header]Positie|Land|Punten|DV|DT|DS 1.|Italië (LoH)| 7| 6| 3| +3 2.|België (V23)| 6| 4| 4| 0 3.|Spanje (Vot)| 4| 3| 3| 0 4.|Polen (KJ)| 1| 7| 10| -3 [/table] Uitslagen: België 1-0 Spanje Italië 4-3 Polen Italië 0-0 Spanje België 3-2 Polen Belgie 0-2 Italië Polen 2-3 Spanje Poule B: [table=header]Positie|Land|Punten|DV|DT|DS 1.|Frankrijk (Kai)| 7| 5| 1| +4 2.|Portugal (FFF)| 4| 4| 4| 0 3.|Engeland (N-M)| 3| 1| 1| 0 4.|Duitsland (Ezra)| 1| 1| 5| -4[/table] Uitslagen: Portugal 2-1 Duitsland Engeland 0-0 Frankrijk Portugal 1-2 Frankrijk Duitsland 0-0 Engeland Frankrijk 3-0 Duitsland Engeland 1-1 Portugal Fun Fact: KoningJesper, #4 van poule A, is na de poulefase topscorer van het toernooi Halve Finale: Het is zover, de poulefase is voorbij en de twee beste ploegen van elke poule nemen het tegen mekaar op in de halve finales van dit toernooi. Winnaars van de twee wedstrijden zullen het tegen mekaar opnemen in de grande finale. De verliezers gaan door naar de troostfinale; niet altijd even leuk, maar twee jaar geleden juichten we ook allemaal gelukkig toen Oranje Brazilië nog een flinke natrap gaf Het schema voor de halve finales is als volgt: Italië - Portugal België - Frankrijk Wat ik jullie nog wil meegeven is dat in een geval van gelijkspel, de wedstrijd opnieuw wordt gespeeld. Helaas is EA zo beperkt om een verlengingsfase met mogelijke penalties toe te voegen aan online friendlies als een optie. Zoals dat ook gewoon in een aftrap-wedstrijd mogelijk is Ik kan er helaas ook niet meer van maken Ik wens iedereen veel succes met zijn wedstrijd en mogen de beste winnen! Eretoernooi: Om het toernooi leuk te houden voor alle deelnemers, gaan de nummers 3 en 4 verder in een zijtoernooitje voor de plaatsen 5 tot en met 8. Het schema is daar als volgt. Ook hier gaan de winnaars door naar een troost-troost-finale en de verliezers naar een troost-troost-troost-finale Het schema is daar als volgt: Spanje - Duitsland Polen - Engeland Succes! Bewerkt: 19 juni 2016 door FrankyFourFingers Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 Klopt weer niet. Ik neem aan dat ik tegen Frankrijk moet met België? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 Fun Fact: KoningJesper, #4 van poule A, is na de poulefase topscorer van het toernooi Typisch Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 Klopt weer niet. Ik neem aan dat ik tegen Frankrijk moet met België? Aangepast Reageren
Votair Geplaatst: 19 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 Klopt weer niet. Ik neem aan dat ik tegen Frankrijk moet met België? Onze excuses! België speelt inderdaad tegen Frankrijk in de halve finale. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 juni 2016 Rapport Geplaatst: 20 juni 2016 Fun Fact: KoningJesper, #4 van poule A, is na de poulefase topscorer van het toernooi Typisch Hoe komt het eigenlijk dat al die wedstrijden van jou in zoveel spektakel en doelpunten resulteren? Speel jij 'alles op de aanval' ofzo, dat je veel scoort, maar ook veel kansen weggeeft? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 juni 2016 Rapport Geplaatst: 20 juni 2016 Eeuwig gelijkspel wedstrijden!! Mooi om te zien dat het verloop toch vlug gaat desondanks 8 spelers met elk hun eigen agenda. Leuk om te volgen. GO TEAM!! Reageren
Visser23 Geplaatst: 20 juni 2016 Rapport Geplaatst: 20 juni 2016 Fun Fact: KoningJesper, #4 van poule A, is na de poulefase topscorer van het toernooi Typisch Hoe komt het eigenlijk dat al die wedstrijden van jou in zoveel spektakel en doelpunten resulteren? Speel jij 'alles op de aanval' ofzo, dat je veel scoort, maar ook veel kansen weggeeft? Ik zou zeggen; speel eens een potje tegen hem en je weet waarom ;x Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 juni 2016 Rapport Geplaatst: 20 juni 2016 Dit is veel betere opzet dan bij de vorige edities. Heb al spijt dat ik niet mee doe. (repost) Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 20 juni 2016 Rapport Geplaatst: 20 juni 2016 Had toch liever tegen Engeland gespeeld... Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 juni 2016 Rapport Geplaatst: 20 juni 2016 Ronaldo en co. overklast door Italië 1-0 en daarmee is Lion de eerste die zich plaatst voor de finale. Reageren
Visser23 Geplaatst: 20 juni 2016 Rapport Geplaatst: 20 juni 2016 Eerste wedstrijd tussen Kai en mij: 1-1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.