LionOfHolland Geplaatst: 22 juni 2016 Rapport Geplaatst: 22 juni 2016 (bewerkt) Gefeliciteerd Kai! Ik baal nog steeds van die Lloris... plaats je een een op een kans in de hoek, saved Lloris de bal a la Casillas vs Robben. Ik kwam ongelukkig op een 1-0 achterstand. Volgens mij was het Astori die onder de bal doorkopte waardoor je rechtsbuiten vrij spel had. Ik kan zeuren wat ik wil, maar je hebt gewoon goed voetbal op de mat gelegd en daar kon ik dit potje niet tegen op. Een terechte winnaar. Ik doe graag mee aan een volgend toernooi zodat ik mij kan revancheren. Ik wil ook nog even een speciaal woordje doen voor Votair, als je tegen hem speelt is het bijna onmogelijk om de bal af te pakken. Verder iedereen bedankt voor het spelen! Heel veel dat een toernooi eindelijk eens lekker loopt en door iedereen afgemaakt wordt! Edit: Voor de mensen die de wedstrijd niet hebben gezien, je kan m terugkijken! Bewerkt: 22 juni 2016 door LionOfHolland Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 juni 2016 Rapport Geplaatst: 22 juni 2016 gefelicteerd, Frankrijk! In mijn ogen ook de winnaar van het EK. Ik zeg een geslaagd toernooi! KUTGW! Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 23 juni 2016 Rapport Geplaatst: 23 juni 2016 gefelicteerd, Frankrijk! In mijn ogen ook de winnaar van het EK. Ik zeg een geslaagd toernooi! KUTGW! KUTGW? Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 juni 2016 Rapport Geplaatst: 23 juni 2016 Gefeliciteerd Kai! Duidelijk dat het thuisland weer al het voordeel mee heeft hè Nee grapje, terechte winnaar! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 juni 2016 Rapport Geplaatst: 24 juni 2016 Ben in ieder blij dat ik dit toernooi heb gewonnen en ik bedank TekaLoca ook even voor het iemand anders gunnen van de titel. Geen dank. Binnenkort maar eens een Clash of Champions doen? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 juni 2016 Rapport Geplaatst: 24 juni 2016 Jullie hebben het mooi onderling geregeld, top geregeld dus. Gefeliciteerd Frankrijk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.