mooijtje Geplaatst: 12 juni 2016 Rapport Geplaatst: 12 juni 2016 Hey there. Veel van jullie kennen mij als 'WZN reporter'. Ik kreeg ontzettend veel leuke reactie op mijn berichten, daarom ga ik er mee door. Omdat ik per 23 juni EINDELIJK klaar ben met school, heb ik genoeg tijd. Natuurlijk kan ik het niet alleen. Dus: wie heeft zin om mee te doen met dit concept? Als fotograaf (Snapmatic) of filmen. Of 'redacteur'? Stuur mij een PB voor meer info, of reageer hieronder. Reageren
JJ-B Geplaatst: 16 juni 2016 Rapport Geplaatst: 16 juni 2016 Wat bedoel je precies? Fiction over wat er in de GTAV wereld gebeurd? Reageren
mooijtje Geplaatst: 17 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2016 Wat bedoel je precies? Fiction over wat er in de GTAV wereld gebeurd? Ja Reageren
WeazelNewsTV Geplaatst: 17 juni 2016 Rapport Geplaatst: 17 juni 2016 (bewerkt) Hi, Ik doe ongeveer het zelfde maar dan op instagram @WeazelNewsTV Bewerkt: 21 juni 2016 door PrioX Reageren
mooijtje Geplaatst: 21 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2016 -n Yes, check you're DM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.