Nyltje Geplaatst: 12 juni 2016 Rapport Geplaatst: 12 juni 2016 Wat is het verschil? Alleen de kleur en prijs, of zijn er meer dingen? Op internet vind ik het nogal onduidelijk staan. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 juni 2016 Rapport Geplaatst: 12 juni 2016 Volgens mij is de jetsam sneller en kan deze meer vracht aan, maar dit weet ik niet 100% zeker. Reageren
WAKALAKAJAKA Geplaatst: 20 juni 2016 Rapport Geplaatst: 20 juni 2016 Er zijn minimale uiterlijke verschillen en de prijs natuurlijk. Ik heb er helaas nog niet mee kunnen vliegen. Heeft de Jetsam ook een grappling hook? persoonlijk vind ik de Jetsam gaver Reageren
gtavboy Geplaatst: 30 juni 2016 Rapport Geplaatst: 30 juni 2016 ligt miss ook aan de bepanstering... Reageren
Tinyvladimir Geplaatst: 24 juli 2016 Rapport Geplaatst: 24 juli 2016 Er zit iig geen verschil in wat je op kunt pakken qua verschillende voertuigen... Misschien qua gewicht wel maar je CEO crate busjes kan je dus niet oppakken wat best jammer is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.