Jump to content

2de huis gekocht oude verdwenen


stef01

Recommended Posts

Dan heb je hoogst waarschijnlijk je oude huis ingeruild voor het nieuwe. Klopt het dat je geld hebt terug gekregen? Als je een nieuw huis koopt kruis je de optie om hem te vervangen voor je huidige huis of om een nieuw slot te selecteren (dus extra huis). Aangezien je zelf zegt dat alle auto's in je nieuwe huis staan heb je hem dus per ongeluk ingeruild.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt danger dog voor je duidelijke reply , ik heb het dus ingeruild en heb inderdaad een deel de helft ( 130000 ) terug gekregen van het oude huis..

Thanks for your reply !!!

mvg

stef

Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels kan je er 3 (thans op PS3 en XBOX360) bezitten, op de awesome gen consoles (PC, One, PS4) heb je ook nog alle meuk van de nieuwste update erbij.

Ik besef me bij het lezen van dit topic dat ik beter kan omzwaaien naar 1 of 2 appartementen en een grote garage i.p.v. 3 appartementen. Er is er één waar ik nooit ben, misschien maar afstaan t.b.v. opvang asielzoekers. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels kan je er 3 (thans op PS3 en XBOX360) bezitten

op o.a. de pc zelfs 5... afgezien idd nog van yacht, office en warehouses

Dat zeg ik, exclusief alle meuk.. :7 heb 't zelf niet dus wist niet hoeveel huizen je erbij kon bezitten, wel dát je er weer meer kon hebben. Dank je voor de aanvulling! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...