rickbrinkman Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 Hallo allemaal. Even een vraagje tussendoor. Wat brengt meer winst op bij het verkopen van kratten? Per 3 of alle 16 tegelijk? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 Het levert meer op om meer kratten tegelijkertijd te verkopen, het risico wordt dan namelijk hoger. Dit betekent ook meteen dat je soms meerdere vrachtwagens, vliegtuigen of boten moet verplaatsen, waardoor je langer onder weg bent en eerder beroofd kan worden. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 juni 2016 Rapport Geplaatst: 20 juni 2016 Vergeet ook niet dat wanneer je crates verkoopt in een volle lobby je ook nog extra geld krijgt. Volgens mij $100 per player. Reageren
harry1985 Geplaatst: 7 juli 2016 Rapport Geplaatst: 7 juli 2016 Ik verkoop pas wanneer ik helemaal alleen in de server ben. Heel irritant als er meer in zitten pakken doen ze je toch dan uiteindelijk wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.