Justgames19 Geplaatst: 22 juni 2016 Rapport Geplaatst: 22 juni 2016 Wij zoeken mensen die het leuk vinden autos te tunen en dit met anderen te delen. Dus vind jij het leuk autos te tunen en te delen met andere mensen? Voel je geroepen en stuur je PSN. Exacte data word nog vast gesteld. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 juni 2016 Rapport Geplaatst: 22 juni 2016 Als je wil dat de carmeeting succesvol zal zijn, kan je het beste dit topic raadplegen. Staan veel handige tips in. Ik wil best een keertje aanwezig zijn bij een carmeetingkje op de ps4, dus voeg mij maar alvast toe: TheRealGoldenKid. Reageren
Peertuning Geplaatst: 10 november 2016 Rapport Geplaatst: 10 november 2016 Hoi, ben ook in bezit ban gta5. Ik zou ook willen deel nemen met car meets Mvg peertuning Reageren
Locoopapi Geplaatst: 21 november 2016 Rapport Geplaatst: 21 november 2016 Hallo, Ik ben zeer geïnteresseerd, ik heb 2 garages vol exclusieve auto's! Voeg me maar toe. Locoopapi Reageren
Woezel_XP Geplaatst: 25 december 2016 Rapport Geplaatst: 25 december 2016 Woezel_XP Ik wil alle dagen meeting doen heb paar vette bakken staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.