Jump to content

life is a beach

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb al in de walktrouh gekenen maar dat helpt niks heeft iemand een goede tip voor mij :'D  :clown:  :engel:  :muur:  :sigaar:

Het is niet eel moeilijk. Als je klaar bent met dansen (2500+ punten) moet je positief reageren en in het busje stappen. Daarna rij je het naar de garage. Kijk wel uit voor de andere autos, je wordt nl. chtervolgd ;).

Als het echt niet lukt kan je je savegame in dit topic zetten.

Edit: @Dri3s heb het verbetert

Bewerkt: door Big Smoke
Geplaatst:

Bij mij is het gelukt het mislukte altijd en er kwam altijd op 'te snel' en ik wasz boos en voor de lol deed ik alles zo heel laat en ik had ineens+5000.

Geplaatst:
ik heb al in de walktrouh gekenen maar dat helpt niks heeft iemand een goede tip voor mij :'D  :clown:  :engel:  :muur:  :sigaar:

Het is niet eel moeilijk. Als je klaar bent met dansen (4000+ punten) moet je positief reageren en in het busje stappen. Daarna rij je het naar de garage. Kijk wel uit voor de andere autos, je wordt nl. chtervolgd ;).

Als hij het het op de pc heeft moet hij maar 2000 punten halen denk ik.

Dan is het nog een stuk gemakkelijker. ;)

Nog een tip:oefen in de bars.

Geplaatst:

Het is niet eel moeilijk. Als je klaar bent met dansen (4000+ punten) moet je positief reageren en in het busje stappen. Daarna rij je het naar de garage. Kijk wel uit voor de andere autos, je wordt nl. chtervolgd ;).

Als hij het het op de pc heeft moet hij maar 2000 punten halen denk ik.

Dan is het nog een stuk gemakkelijker. ;)

Nog een tip:oefen in de bars.

in de clubs!!

niet de bars!!!

Geplaatst:

oja en doe het gewoon RUSTIG .

rustig kijken...

en als je het echt niet meer trekt hou dan even op met die missie en ga even wat anders doen tot je bent afgekoeld

Geplaatst:

Je kan oefenen met je vriendin want de missie Life's A Beach komt na Burning Desire.en ja goede tip doe iets anders tot je afgekoeld bent.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...