schimmelzicht Geplaatst: 4 juli 2016 Rapport Geplaatst: 4 juli 2016 Zeker mooie sessie. Tot de volgende! Mensen woensdag overdag? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 juli 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2016 (bewerkt) Zoals beloofd nog de playlist-uitslag: De bronzen trofee gaat naar Skullz die een aantal solide races had, ik durf niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij ook de tweede of derde race nog gewonnen? In ieder geval, overtuigend op #3. Schimmelzicht overtuigde ook door tweemaal een race te winnen! Topcoureur zolang hij geen checkpoints mist Het moge duidelijk zijn, Nolms; Heer & Meester. Chapeau! Nogmaals, erg blij met de positieve reacties, hou de meetingplace in de gaten voor een volgende editie! Bewerkt: 6 juli 2016 door FrankyFourFingers Reageren
Niked Geplaatst: 6 juli 2016 Rapport Geplaatst: 6 juli 2016 Was inderdaad zeer leuk! Kijk al uit naar de volgende. Reageren
GameKapitein Geplaatst: 7 juli 2016 Rapport Geplaatst: 7 juli 2016 Awww, heb t gemist! Bij de volgende zal ik er ook bij zijn!!! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2016 Tijd voor een sequel heren? Reageren
nolms Geplaatst: 22 november 2016 Rapport Geplaatst: 22 november 2016 Leuk, ik ben weer aanwezig dan. Reageren
RUBENN Geplaatst: 22 november 2016 Rapport Geplaatst: 22 november 2016 Als de races geen/weinig Trackmania-achtige praktijken bevatten doe ik ook mee! Hoe zit het met de auto; moet je die al in je bezit hebben of 'krijg' je die? Ik ben nog een leek, weinig gespeeld Reageren
Locoopapi Geplaatst: 23 november 2016 Rapport Geplaatst: 23 november 2016 Ik ben er ook bij volgende keer. Kan je me toevoegen? Gebruikersnaam: Locoopapi Reageren
Tommie59 Geplaatst: 23 november 2016 Rapport Geplaatst: 23 november 2016 Ik win meestal nooit en ben redelijk slecht in racen (Geef mij maar lekker een vliegtuigje ) maar ik wil het wel eens proberen. Misschien komt er een Max in mij naar boven. :o Reageren
JasonStatham Geplaatst: 23 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2016 Goed om te horen! Als de races geen/weinig Trackmania-achtige praktijken bevatten doe ik ook mee! Hoe zit het met de auto; moet je die al in je bezit hebben of 'krijg' je die? Ik ben nog een leek, weinig gespeeld Ja, je kan dan gewoon uit alle bolides uit een bepaalde klasse kiezen. Vorige keer heb ik het gebruik van Custom Vehicles uitgezet, omdat dat mensen een flink voordeel kan geven tijdens 't racen. Die zijn namelijk dan meestal getuned waardoor ze sneller optrekken, iets beter sturen, beter remmen et cetera. Reageren
RUBENN Geplaatst: 23 november 2016 Rapport Geplaatst: 23 november 2016 Thanks voor je reactie, ik ben nog totaal niet ver in Online Racen in het algemeen gaat me vaak beter af. Ook handig; m'n gebruikersnaam: rubenvstherest ... Reageren
RUBENN Geplaatst: 26 november 2016 Rapport Geplaatst: 26 november 2016 Wanneer kunnen we met de race beginnen? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2016 Tranquilo mi amor. Nog niet zo van stapel lopen. Eerst moet management een datum prikken en een net zo afschuwelijke banner maken als in de openingspost en een titel bedenken voor de sequel en een playlist samenstellen en dan een nieuw topic maken en de meeting adverteren In de tussentijd kan jij aan de lopende band wat vrije trainingen gaan uitvoeren Reageren
RUBENN Geplaatst: 27 november 2016 Rapport Geplaatst: 27 november 2016 Dan wacht ik nog even Het maken van een afschuwelijke of iets minder afschuwelijke banner mag je eventueel ook aan mij overlaten... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.