nickerr Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 komt er weer een nieuwe gta volgend jaar of et jaar daar na ik heb sa al uit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 komt er weer een nieuwe gta volgend jaar of et jaar daar na ik heb sa al uit. Gebruik de Zoekfunctie in het vervolg . Het duurt nog wel een aantal jaren (lees: meer dan 2) voordat er een nieuwe GTA uitkomt. Volgend jaar is er dus geen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricardogta Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 ja maar weet niet of volgend jaar of over 2 jaar maar hj komt wel op de ps3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 (bewerkt) 1.Rockstar heeft nog bijna niets gezegd over de next gta. 2.Past beter in het gta next forum. 3.Zoals Big smoke al zei. Volgend jaar geen gta. 4.Praat volgende keer wat duidelijker. Mischien is het wel handig om eerst de regels te lezen dan weet je het hoe het in elkaar zit en is het leuker voor andere leden. Bewerkt: 30 juli 2005 door Renne Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickerr Geplaatst: 30 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 man is iedereen hier heilig of zo praat duidelijk wat een boel shit man he je kan je ook over al aan ergeren zo duidelijk genoeg renne sandje wc nu krijg ik wel een warn dat schijt me niks bud Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 man is iedereen hier heilig of zo praat duidelijk wat een boel shit man he je kan je ook over al aan ergeren zo duidelijk genoeg renne sandje wc nu krijg ik wel een warn dat schijt me niks bud Renne en veel andere leden proberen jou gewoon te helpen! Nog 1 keer zulk commentaar op andere leden en je kunt wel een warn verwachten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 [...] nu krijg ik wel een warn dat schijt me niks [...] Als je zo nukkig door gaat met dat irritante gedrag zit dat er wel dik in, ja. Laatste waarschuwing. --topic closed-- [Niet eens met slotje -> Stuur me een PB] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts