GTAKevin023 Geplaatst: 9 juli 2016 Rapport Geplaatst: 9 juli 2016 Hey, Vraagje. Ik starte net gta V online op m'n xbox 360 en toen kreeg ik dit bericht: Rockstar Game Services have corrected your GTA Dollars by $525000 Ik denk zelf dat ik maar ongeveer 100000 had. Ik had niet zo heel veel meer. En toen kwam ik in de server van gta online zelf en toen kreeg ik dit bericht: Maze Bank: There has been a bank error in your favor. Cash has been credited to your account. We apologize for this mistake. Your sincerely, Maze Bank of Los Santos. Mijn geldbedrag op dit moment is: 735954. Is dit normaal? Is dit iets wat ik moet accepteren en is het officieel van Rockstar zelf? Of is dit een Hacker geweest? Gr Kevin. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 10 juli 2016 Rapport Geplaatst: 10 juli 2016 (bewerkt) Rockstar geeft momenteel aan willekeurige mensen Cargobobs en/of geld weg. Dus er is niks aan de hand. Geniet ervan. Bewerkt: 10 juli 2016 door Tommie59 Reageren
capitanodraco Geplaatst: 10 juli 2016 Rapport Geplaatst: 10 juli 2016 Oooo nou snap ik waarom ik in eens de Cargobob heb ik vroeg me al af waar hij vandaan kwam ik badme gisteren de ssaladegekocht en toen ik plegaliserenbelde stond er de cargobob bij nu dat is dan ook weer duidelijknthanks Reageren
coolguynl Geplaatst: 10 juli 2016 Rapport Geplaatst: 10 juli 2016 ik heb ook geld gehad. is wel netjes van rockstar alleen geef dan aan iedereen geld of iedereen een cargobob. en niet de ene geld en de ander een cargobob Reageren
harry1985 Geplaatst: 13 juli 2016 Rapport Geplaatst: 13 juli 2016 Ik heb nog niks gehad van rockstar. Mag wel na zon flut update ( stunts ) Reageren
kanarke Geplaatst: 14 juli 2016 Rapport Geplaatst: 14 juli 2016 Ik heb ook nog niets ontvangen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.