Jump to content

GTAForum Online Soccer Manager Toernooi

We gaan weer starten! Doe je mee?  

12 leden hebben gestemd

1. 1. We gaan weer starten! Doe je mee?

• Ja
      9
    • Ja
      0
    • Ja
      2
    • Absoluut
      0
    • Nee
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is elke OSM-competitie na speeldag 20.

Op zich heb ik geen problemen met de Chinese competitie, daar heb ik nog geen seizoen afgerond :v

• Reacties 274
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

105

• NickOwnage

91

• Bassieboy35

13

• KoningJesper

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik ken enkele ploegen, maar daar zal het wel ophouden.

Iets zegt me dat er een groot verschil gaat zijn tussen de grootste ploegen en de kleintjes (een beetje Frankrijk-achtig)

Geplaatst:

Valt opzich wel mee. Heb daarstraks even gekeken en ongeveer de helft van de ploegen heeft wel 1 of 2 spelers die een stuk boven de rest van het team uitsteken.

Geplaatst:

Wel, dat zou dan een vrij evenwichtige competitie moeten zijn voor ons (binnen 5 dagen heb ik een slot vrij ^^ )

Zullen we dan volgende week maandag beginnen? Ik zal er even een statusbericht over schrijven. :)

Geplaatst:

Zullen we dan volgende week maandag beginnen? Ik zal er even een statusbericht over schrijven. :)

Gaat hij vandaag nog komen? :o

Geplaatst:

Oei sorry, had hele dag geen tijd gehad! Ik maak China over 1,5 uur aan! smile3.gif

Edit: Iedereen is uitgenodigd, ook deelnemers uit de vorige competities!

Geplaatst:

Ben gejoined. Het account dat ik nu gebruik is trouwens een ander account speciaal voor GTAF, orgineel is via Facebook. Jammer dat ik de vorige OSM ronde vergeten was en dus 15e ben geëindigd met Liverpool met dit andere account. :7

Manager van Shanghai SIPG trouwens. Hulk!

Geplaatst:

Ja, het is inderdaad best grappig om zo naar de andere topploegen te kijken. Ik heb een goed middenveld, jij hebt een goede aanval... is wel een interessante start voor zo'n competitie :puh:

Geplaatst:

Best apart inderdaad, die gekke verdeling. 1 of 2 top speler(s) met allemaal kneuzen! Heel benieuwd wie erbovenop komt te liggen!

Geplaatst:

Ik heb nog best wel een prima aanval, zie ik :) Middenveld en verdediging zijn ook nog wel oké. Alleen de keeper vertrouw ik niet echt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...