Jump to content

GTAForum Online Soccer Manager Toernooi

We gaan weer starten! Doe je mee?  

12 leden hebben gestemd

1. 1. We gaan weer starten! Doe je mee?

• Ja
      9
    • Ja
      0
    • Ja
      2
    • Absoluut
      0
    • Nee
      1

Recommended Posts

• Reacties 274
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

105

• NickOwnage

91

• Bassieboy35

13

• KoningJesper

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb gisteren een JPL-competitie afgerond als tweede met Charleroi, maar het is toch vooral de opmerkelijke eindstand die ik even wil delen. Gewoon het feit dat Zulte-Waregem won vind ik al vrij leuk met de huidige stand in het achterhoofd.

post-113271-0-15658000-1475352181.png

Geplaatst:

Ik volg het Belgisch voetbal totaal niet. Maar het feit dat Brugge en Antwerpen niet bovenaan staat verbaasd mij. :o

Geplaatst:

Iets zegt me dat hij net zoals ik niet veel geeft om de beker en dus een B-ploeg opstelt.

Of heel slechte tactiek.

Ik volg het Belgisch voetbal totaal niet. Maar het feit dat Brugge en Antwerpen niet bovenaan staat verbaasd mij. :o

Antwerp zit in 1B, dus dat verbaast weinig :v

En Brugge werd bestuurd door iemand die een diploma in fuck-upery had.

Geplaatst:

Iets zegt me dat hij net zoals ik niet veel geeft om de beker en dus een B-ploeg opstelt.

Of heel slechte tactiek.

Antwerp zit in 1B, dus dat verbaast weinig :v

En Brugge werd bestuurd door iemand die een diploma in fuck-upery had.

Dat verklaart een boel. :$

@Bas: Ja, dat kan ook. :puh:

Geplaatst:

Ik ben ergens tevreden met het gelijkspel, maar ook een beetje beschaamd, want de gegevens van de wedstrijd tonen wel goed wie de betere ploeg was.

:7

Geplaatst:

Netjes! :) Ik merk dat ik ook niet zoveel meer online ben, jammer dat de meesten maar 1 seizoen meededen. Ik zit te twijfelen of ik wel meedoe aan seizoen 3.. :O

Geplaatst:

We kunnen ook een kleine competitie doen (met minder dan 12 ploegen)? Ik heb Azerbeidjan, Macedonië, India en Sudan al gedaan :v

• 2 weken later...
Geplaatst:

Kampioen en de beker zonder veel aanwezig te zijn geweest! Bedankt voor de leuke competities. Maar hierbij stopt het. Misschien over een aantal maanden weer. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...