Jump to content

GTAForum Online Soccer Manager Toernooi

We gaan weer starten! Doe je mee?  

12 leden hebben gestemd

1. 1. We gaan weer starten! Doe je mee?

• Ja
      9
    • Ja
      0
    • Ja
      2
    • Absoluut
      0
    • Nee
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is jammer, maar het was wel een leuk seizoen. Nooit verwacht dat we met bijna 30 punten voorsprong gingen eindigen.

• Reacties 274
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

105

• NickOwnage

91

• Bassieboy35

13

• KoningJesper

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 3 weken later...
Geplaatst:

Nog beter: Lafont, een doelman die met ±70(?) begint, maar die +106 haalt naar het einde toe, hetzelfde voor Lukebakio, die gaat richting de 100.

post-113271-0-28726100-1479503389_thumb.png

Enkel Lafont, Diop, Akpa Akpro, Braithwaite, Blin, Lukebakio en misschien Toivonen zijn van de basisploeg (maar die zijn dus het houden waard).

Geplaatst:

Ja, ik zie het inderdaad. Gabriel Paulista deed het tijdens het GTAF toernooi ook heel goed voor mij. Toivonen oud? Dus niet te trainen zeker.

Geplaatst:

Je kunt Toivonen een niveautje of twee/drie omhoog brengen (en ik bouw de trainingsvelden altijd goed uit), maar is dat het waard? Je kunt het beter in Lukebakio of Braithwaite steken dan, maar... Toivonen scoort echt heel makkelijk, dus het is de perfecte spits voor je ploeg in het begin van het seizoen, daarna af en toe invallen (weinig fitheid ook) en wat doelpuntjes meepakken.

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Alright, ik heb ondertussen al een hele hoop verschillende competities voltooid en ik moet toch zeggen dat de echte uitdaging niet te vinden is in de grote competities. Begrijp me niet verkeerd, de grote competities zijn leuk, je hebt een hoog inkomen, degelijke spelers om te beginnen en vaak véél echte tegenstanders... maar van die competities zijn er veel hosts, alle ploegen zijn degelijk en met het hoge inkomen kun je mits wat goed werk een degelijke ploeg bouwen.

De kleine competities, de obscure ploegen, daar ligt een hele grote uitdaging. Probeer een ploeg zonder inkomen met spelers onder de 55 maar eens goed te laten spelen. Om maar niets te zeggen over het feit dat het merendeel van de tegenstanders die naar die competities afzakken het vrij serieus nemen en best wat echt geld in hun tijdelijke ploeg pompen waardoor het snel vrij onmogelijk wordt.

Een leuke uitdaging is het zeker, maar het is toch opmerkelijk dat ik in Italië geen moeite heb om met een degradatieploeg vanboven mee te doen terwijl ik in bijvoorbeeld Tunesië met moeite mijn doelstelling kan halen. Maakt het natuurlijk ook wel interessant, want je weet nooit wat te verwachten, dat zeker.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...