MidnightMayhem Geplaatst: 24 juli 2016 Rapport Geplaatst: 24 juli 2016 Misschien meisjesmuziek, maar dit nummer blijft hangen bij mij Reageren
NicolaB Geplaatst: 1 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2016 Oldies vind ik ook altijd leuk. Niet persé nu in de zomer hoor, maar goed ik luister nu ook sinterklaasliedjes dusja... Ik kan me nog wel herinneren dat we dit vroeger op cassettebandjes draaiden in de auto: https://www.youtube.com/watch?v=JgF_pz9WRIU Reageren
3L1077 Geplaatst: 2 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2016 Kleine gok: deze gaan we nog heeeeel veel op de radio horen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 mei 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2017 Bump. Kan een mod de jaartelling uit de titel halen? Kunnen we er een algemeen topic van maken. >>> Door Dexist: <<< Deze ga ik nog wel een aantal keer luisteren deze zomer! Reageren
Visser23 Geplaatst: 31 mei 2017 Rapport Geplaatst: 31 mei 2017 Pak een biertje, doe je kleren uit, en geniet van deze clip.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.