houbie Geplaatst: 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2016 hallo ik heb op 76% van het spel krijg ik geen missies meer is er iemand wa me verder kan helpen mvg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2016 Wat was de laatste missie die je hebt gedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
houbie Geplaatst: 29 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2016 Oei dat weet ik niet juist waar kan ik dat ergens terug zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2016 Via pause menu 》game 》missions Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
houbie Geplaatst: 29 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2016 The Time,s come is de laatste missie wat er staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2016 The time's come is de laatste missie van Grand Theft Auto V. Gefeliciteerd, je hebt de verhaallijn uitgespeeld! Om de volledige 100% te halen kan je het best hier even kijken: Klik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
houbie Geplaatst: 30 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2016 ok prima nog even een vraagje kan je ergens zo een zuurstoffles kopen voor te duiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 30 juli 2016 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2016 De zuurstoffles is niet in de winkels te koop. Wel kan je Sonar Collections Dock kopen waar een Dinghy aangemeerd zal liggen. Wanneer je deze gebruikt en weer uitstapt zal je een duikfles hebben. Ik weet niet of er nog andere manieren zijn om aan de duikfles te komen. Misschien dat dit ook bij Dinghy's werkt die op willekeurige locaties aangemeerd liggen, dat weet ik dus niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 30 juli 2016 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2016 Ik weet niet of er nog andere manieren zijn om aan de duikfles te komen. Submersibles. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.Knoop Geplaatst: 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2017 De laatst voltooide missie wordt in naam weergegeven bij je saveslot. Dit is te vinden onder game in hoofdmenu. Om 100% te halen moet men alles volttooid hebben. Zoals zijmissies en o.a. stuntjumps. Ik zeg je, het is zeer veel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomElling7 Geplaatst: 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2021 (bewerkt) Hallo, ik zit op 55.2% ik kan op dit moment geen missie’s doen, als ik naar de stad rijd met Micheal of Trevor wordt ik aangevallen door aanhangers van Martin en ik kan nog niet terecht bij letter B kan iemand me hierbij helpen hoe ik verder kan? Bewerkt: 12 januari 2021 door TomElling7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.