mooijtje Geplaatst: 31 juli 2016 Rapport Geplaatst: 31 juli 2016 Ik heb een probleem dat irritant is. Als ik GTA V op start, laad die gewoon. Alleen het geluid valt om de 2 seconde weg. Als ik singleplayer op start, blijft die heel lang laden en als die dan geladen is, loopt die dus ook om de 2 seconde vast. Hoe kan dit? En hoe kan ik dit oplossen? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 juli 2016 Rapport Geplaatst: 31 juli 2016 Op wat speel je? Als je op PC speelt plaats dan ook meteen even je specs, wel zo handig. Reageren
mooijtje Geplaatst: 1 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2016 Speel op pc.. Intel® Core i7 CPU 920 @ 2.67GHz (8 CPUs), ~2.7GHz NVIDIA GeForce GTX 560 Ti 12gb RAM Lijkt me voldoende aangezien ik GTA 5 in 2015 heb gekocht en sinds vandaag 't raar doet... Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2016 Ik moet nu gissen, maar ik vermoed dat het spel problemen heeft bij het laden van de data van de harde schijf. Dat kan er op wijzen dat deze aan vervanging toe is. De levensduur van een hard schijf is gemiddeld een jaar of 6. Je kan die eens controleren met de "chkdsk" functionaliteit van Windows of met een externe tool zoals HD Tune. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.