Jump to content

stukjes beeld niet zichtbaar


supertimo2004

Recommended Posts

hallo,

mijn zoon heeft gtav gekocht.

zelf geïnstalleerd en prima werkend op de eerste dag.

vlot verloop van het spel, prima geluid en beeld. geen haperingen in beeld en spel.

de tweede dag verliep het spel trager: stukjes beeld werden niet zichtbaar: bv: huizen voor de helft zichtbaar, palen niet zichtbaar, etc..

deze stukken bleven gewoon wit. je ziet dan bv. auto's in de lucht rijden, heel vervelend allemaal.

wat kan ik hier tegen doen?

groet,

marc

Bewerkt: door supertimo2004
Link to comment
Delen op andere websites

Op welk platform speelt uw zoontje?

(PC,PS3/4,XboX 360/One)

Als er op een PC wordt gespeeld; wat zijn de specificaties?

speelt op de pc. asus nb retail 15.6i mat A10-7400P+L58 8GB 1TR R7 M270DX 2 GB serie R510ZE

ik heb van tevoren een check gedaan of het spel werkt op de laptop (via een link van), gaf aan dat de laptop voldoende capaciteiten bezit.

Processor: Intel Core i7-6700HQ 2,6GHz

Geheugen: 8GB DDR3L

Beeldscherm: 15,6"

Videokaart: Nvidia GeForce GTX 950M

Opslagcapaciteit: 1000GB 5400RPM

Besturingssysteem: Windows 10 Home\

Bewerkt: door supertimo2004
Link to comment
Delen op andere websites

Doorsnee laptops zijn eigenlijk niet heel geschikt voor zware games. Deze worden heel snel heel warm en dat is nefast voor de prestaties. Als een component, waarschijnlijk de CPU of de grafische chip, te warm wordt dan gaat deze op een lager pitje werken om zichzelf niet te beschadigen. Dat kan dan zijn weerslag hebben op de prestaties in games. Je zou eens een tooltje moeten draaien op de achtergrond tijdens het spelen om te zien of thermal throttling (zoals dat zo mooi heet) een probleem is. Ik gebruik de hardware monitor van MSI Afterburner maar er zijn ook andere tools die de temperatuur kunnen meten.

Link to comment
Delen op andere websites

Doorsnee laptops zijn eigenlijk niet heel geschikt voor zware games. Deze worden heel snel heel warm en dat is nefast voor de prestaties. Als een component, waarschijnlijk de CPU of de grafische chip, te warm wordt dan gaat deze op een lager pitje werken om zichzelf niet te beschadigen. Dat kan dan zijn weerslag hebben op de prestaties in games. Je zou eens een tooltje moeten draaien op de achtergrond tijdens het spelen om te zien of thermal throttling (zoals dat zo mooi heet) een probleem is. Ik gebruik de hardware monitor van MSI Afterburner maar er zijn ook andere tools die de temperatuur kunnen meten.

ga ik eens testen. waar moet ik dan op letten?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...