pinie Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 kan iemand mij helpen door te zeggen waar je goodies van gta sa kan kopen :'D k zoek ze namelijk en iik ben heel blij als je het zegt :'D :behappy: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 (bewerkt) Welkom, Volgende keer graag in sa general . Gebruik de volgende keer de zoekfunctie, dan krijg je dit. Bewerkt: 30 juli 2005 door mania-92 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_jordy_ Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 je kan toch ook bij gtagames kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 (bewerkt) Moet jij mij eens vertellen waar daar gta sa goodies staan. EDIT: Mijn excuses ik zie ze al. Bewerkt: 30 juli 2005 door mania-92 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 :'D :behappy: Jij dacht: "Laat ik ze 's allemaal proberen"? Op de site kun je ook dit artikel vinden over GTA SA goodies. --topic moved-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 (bewerkt) Op GtaGames vindt je er ook wat over. EDIT: Lantyz was me 4 sec. voor. Bewerkt: 30 juli 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Maar er staat niet bij waar je ze kan kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Niet bij alles. Sommige goodies zijn simpelweg niet meer verkrijgbaar, van anderen is het onbekend waar je ze kunt halen, maar in het Rockstar Warehouse kun je nog het één en ander bestellen, zoals je in het artikel kunt lezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 je kan wel bandana's kopen dacht ik bij die binco in ganton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 We hebben het hier over de echte wereld, niet over in-game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.