3L1077 Geplaatst: 29 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2016 Leuk om de vooruitgang te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 1 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2016 Na 3 dagen hard zwoegen is hij dan eindelijk bijna af! Alleen het volgende hoeft nog te gebeuren: 1. Plasticbovenkant gaten zagen en opnieuw verven 2. Powerboard solderen (je ziet nu op de laatste foto een kabel, zo krijg ik hem tijdelijk aan/uit gezet) 3. Nieuwe inbusschroefjes in de kleur zwart erop zetten. (Eentje is tijdens het verhuizen van de behuizing verloren ) Foto's Leuk om de vooruitgang te zien. Thanks, het was het project - dat nu bijna klaar is - echt waard! Ik ga hem proberen te verkopen (iemand toevallig interesse? ) en dan ga ik beginnen aan een Power Mac G5 watergekoeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2016 Ziet er toch uit hoor, veel succes met de verkoop En als je aan een G5 gaat beginnen, zeker de voortgang posten, naar mijn mening een van de mooiste Mac's ooit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2016 (bewerkt) Ziet er gaaf uit! Ik ben benieuwd hoe je het waterkoelen gaat aanpakken in jouw volgende project! Ik denk dat je Jeroen bedoelt, in plaats van mij :$ Bewerkt: 2 september 2016 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2016 Ik denk dat je Jeroen bedoelt, in plaats van mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.