MegaPilot Geplaatst: 25 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2016 Welkom in het Champions League-topic voor het seizoen 2016-2017! [table=header]Titelhouder|Real Madrid Recordkampioen|Real Madrid (11) Topscorer(s) seizoen '15-'16|Cristiano Ronaldo[/table] Huidige topschutter: nvt Deelnemende teams: Groep A Paris Saint-Germain Arsenal FC Basel Ludogorets Groep B Benfica Napoli Dinamo Kiev Besiktas Groep C FC Barcelona Manchester City Borussia Mönchengladbach Celtic Groep D Bayern München Atlético Madrid PSV Rostov Groep E CSKA Moskou Bayer Leverkusen Tottenham Hotspur AS Monaco Groep F Real Madrid Borussia Dortmund Sporting Lissabon Legia Warschau Groep G Leicester City FC Porto CLUB BRUGGE FC Kopenhagen Groep H Juventus Sevilla Olympique Lyon Dinamo Zagreb De finale wordt dit seizoen gespeeld in het Millennium Stadium, het stadion van Wales. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 25 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2016 Moeilijke loting voor PSV. Tegen Bayern ben je sowieso 2x kansloos. Atletico is met een klein kansje misschien nog van te winnen en tegen Rostov moet je normaliter 6 punten pakken. Zal mikken op de 3e plek worden. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 25 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2016 en tegen Rostov moet je normaliter 6 punten pakken. Zal mikken op de 3e plek worden. Met de groeten aan Ajax Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2016 Lastig pakket voor PSV. Ik hoop op wat wonderen en dat ze weer de kwartfinales halen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 september 2016 Rapport Geplaatst: 14 september 2016 (bewerkt) Ik heb wel te doen met PSV; dat was echt een behoorlijk lelijk verlies Opnieuw een waardeloze arbitrage, hopelijk komt er de komende jaren even goed vaart met dat videoscheidsrechter gebeuren.. Bewerkt: 14 september 2016 door FrankyFourFingers Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 september 2016 Rapport Geplaatst: 14 september 2016 Jeutje, zo vaak als dit nu gebeurt, kunnen we de term Duitse timing niet gewoon veranderen in Madrileense timing. Keer op keer, telkens maar weer.. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 29 september 2016 Rapport Geplaatst: 29 september 2016 Ik denk dat alle toekomstige tegenstanders van PSV hun verdedigers meegeven om PSV'ers in scoringskans omver te halen; penalties gaan er aan die kant toch niet in. Doodzonde, ipv op 1 punt hadden ze de volgende ronde al kunnen ruiken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2016 KDB als spits, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Jammer dat ik de wedstrijd niet kan volgen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2016 Özil prikt er drie, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Reageren
aron24 Geplaatst: 23 november 2016 Rapport Geplaatst: 23 november 2016 http://nos.nl/artikel/2144567-nooit-werd-er-in-de-cl-meer-gescoord-dan-bij-dortmund-legia.html Uiteraard was deze wedstrijd niet op TV te zien. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 november 2016 Rapport Geplaatst: 23 november 2016 Ik heb m gewoon gezien hoor Reageren
JasonStatham Geplaatst: 23 november 2016 Rapport Geplaatst: 23 november 2016 Rostov. Het is maar dat de meeste niet bekend zijn met de achtergrond van die club en wat daar de afgelopen twee jaar is gebeurd, maar wat een bazig team is dat Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 december 2016 Rapport Geplaatst: 19 december 2016 Tickets voor Bayer Leverkusen - Atletico Madrid zijn binnen Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 december 2016 Rapport Geplaatst: 19 december 2016 Tickets voor Bayer Leverkusen - Atletico Madrid zijn binnen Lekker hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.