JasonStatham Geplaatst: 19 april 2017 Rapport Geplaatst: 19 april 2017 Het begint wel standaard te worden, na een avondje CL staan niet de clubs en spelers, maar de arbitrage centraal. de helft van de doelpunten waren gewoon buitenspelgoals, te belachelijk gewoon Desalniettemin, erg blij dat Real weer in de halve finale staat Reageren
MovieGamer Geplaatst: 20 april 2017 Rapport Geplaatst: 20 april 2017 9 uur geleden, FrankyFourFingers zei: Het begint wel standaard te worden, na een avondje CL staan niet de clubs en spelers, maar de arbitrage centraal. de helft van de doelpunten waren gewoon buitenspelgoals, te belachelijk gewoon Desalniettemin, erg blij dat Real weer in de halve finale staat Als het zo doorgaat mogen ze van mij wel een arbitrage toernooi maken. Naja, ook blij dat Real in de halve finale staat.Halve Finale: Real Madrid - Juventus Atlético Madrid - AS Monaco Finale: Real Madrid - Atlético Madrid Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 21 april 2017 Rapport Geplaatst: 21 april 2017 Mooi, tenminste geen Atleti tegen Real in de finale. De winnaar van Juventus - Monaco mag van mij ook de CL winnen. Reageren
aron24 Geplaatst: 21 april 2017 Rapport Geplaatst: 21 april 2017 34 minuten geleden, KaiSkillzz zei: Mooi, tenminste geen Atleti tegen Real in de finale. De winnaar van Juventus - Monaco mag van mij ook de CL winnen. Eens Reageren
MovieGamer Geplaatst: 3 juni 2017 Rapport Geplaatst: 3 juni 2017 (bewerkt) Real Madrid schrijft historie met tweede Champions League-winst op rij. Oja, en Ronaldo eerste speler die in drie verschillende CL-finales scoort. Bewerkt: 3 juni 2017 door MovieGamer Reageren
aron24 Geplaatst: 3 juni 2017 Rapport Geplaatst: 3 juni 2017 Terechte overwinning voor Real. Ik had het Buffon wel gegund, maar ja, helaas voor hem. Ronaldo, Modric, Marcelo en Asensio. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 juni 2017 Rapport Geplaatst: 4 juni 2017 Ik ben absoluut geen fan van Real, maar zoveel beter dan Juventus (uitgezonderd het begin, als Juve daar had doorgedrukt was het een andere wedstrijd geweest), dan is dit gewoon verdiend. En omdat ie zo mooi was: Reageren
Votair Geplaatst: 4 juni 2017 Rapport Geplaatst: 4 juni 2017 1 uur geleden, KoningJesper zei: Ramos Cuadrado was ook wel vies hoor.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 juni 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2017 (bewerkt) Jammer dat de media ervan maakt dat Ronaldo Real Madrid naar de overwinning leidde, je kan moeilijk verder van de waarheid zitten. In de 2de helft was er een duidelijk ander Real Madrid en dat is te danken aan de tactische wijzigingen van Zidane en een wel heel solide middenveld van Real Madrid. Tuurlijk, Ronaldo maakt 2 belangrijke doelpunten, maar de echte held is volgens mij toch wel Zidane. Bewerkt: 4 juni 2017 door MegaPilot Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 juni 2017 Rapport Geplaatst: 5 juni 2017 Wat een machtig Real dat tweede helft. Zo gedisciplineerd als dat Juve was dit hele seizoen, zag ik dit niet echt aankomen. Grote klasse. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 5 juni 2017 Rapport Geplaatst: 5 juni 2017 13 uur geleden, MegaPilot zei: Jammer dat de media ervan maakt dat Ronaldo Real Madrid naar de overwinning leidde, je kan moeilijk verder van de waarheid zitten. Zo gaat het helaas maar al te vaak; de kopman, of in dit geval de meest scorende spits, van een winnende ploeg wordt vaak in de spotlights gezet, maar zonder de anderen had hij niet gewonnen. Een wielrenner kan nog zo goed zijn, zonder goede ploegmaten zal hij geen ronde winnen. Zet Ronaldo in z'n eentje op het veld, hij zal niet winnen. 5 uur geleden, FrankyFourFingers zei: Zo gedisciplineerd als dat Juve was dit hele seizoen, zag ik dit niet echt aankomen In de finale kreeg Juventus meer tegendoelpunten dan in alle voorgaande wedstrijden bij elkaar. Dat zegt toch wel iets over de kracht van Real Madrid. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 juni 2017 Rapport Geplaatst: 5 juni 2017 Echt een fantastisch doelpunt en ja, zeker spijtig om Juventus te zien verliezen, maar ik kan niet zeggen dat het onterecht was. De wedstrijd was redelijk evenwichtig in de eerste helft, maar vanaf minuut 60 was het wel gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.