MegaPilot Geplaatst: 25 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2016 (bewerkt) Welkom in het Europa League-topic voor het seizoen 2016-2017! [table=header]Titelhouder|Sevilla FC Recordkampioen|Sevilla FC (5) Topscorer(s) seizoen '15'16|Aritz Aduriz[/table] Deelnemende teams: *wordt aangevuld na play-offs* De finale wordt dit seizoen gespeeld in de Friends Arena, het stadion van AIK Fotboll en Zweden. Bewerkt: 25 augustus 2016 door MegaPilot Reageren
MovieGamer Geplaatst: 15 september 2016 Rapport Geplaatst: 15 september 2016 Ik ben vanavond aanwezig bij de wedstrijd Feyenoord - Manchester United. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 15 september 2016 Rapport Geplaatst: 15 september 2016 Ik ben vanavond aanwezig bij de wedstrijd Feyenoord - Manchester United. Lucky you! Moet je wel tweemaal zo hard meejuichen dit keer Reageren
MovieGamer Geplaatst: 15 september 2016 Rapport Geplaatst: 15 september 2016 Ik ben vanavond aanwezig bij de wedstrijd Feyenoord - Manchester United. Lucky you! Moet je wel tweemaal zo hard meejuichen dit keer Ik heb inderdaad gejuicht tijdens het doelpunt van Feyenoord. Maar wat was Man United slecht zeg en daarnaast die scheidsrechter floot echt heel veel tegen. Reageren
aron24 Geplaatst: 15 september 2016 Rapport Geplaatst: 15 september 2016 Mooie zege voor Feyenoord. Zeker verdiend, Man U was echt heel erg slecht en heeft bijna geen kans gehad. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 15 september 2016 Rapport Geplaatst: 15 september 2016 Toegegeven, United zette ook bij lange na niet alles op alles om met winst naar huis te gaan. Maar oh, wat is Feyenoord toch gegroeid als team. Je ziet duidelijk dat ze veel volwassener voetbal spelen dan een jaartje of twee terug. Dit team kan ons echt verassen dit jaar! Reageren
aron24 Geplaatst: 15 september 2016 Rapport Geplaatst: 15 september 2016 (bewerkt) Toegegeven, United zette ook bij lange na niet alles op alles om met winst naar huis te gaan. Maar oh, wat is Feyenoord toch gegroeid als team. Je ziet duidelijk dat ze veel volwassener voetbal spelen dan een jaartje of twee terug. Dit team kan ons echt verassen dit jaar! Laten we het niet hopen Wel jammer van AZ, zonde van het weggeven van die late goal. Bewerkt: 15 september 2016 door aron24 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 september 2016 Rapport Geplaatst: 29 september 2016 Wat een kut publiek van Fenerbache zeg. Kan de wedstrijd beter zonder geluid kijken. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 september 2016 Rapport Geplaatst: 29 september 2016 Werd toch eens tijd dat Feyenoord weer ervaart hoe het is om een wedstrijd te verliezen. Dik terecht natuurlijk, het had zo ook 3-0 kunnen worden, het hele middenveld was ver ondermaats. Maar goed, uit verliezen bij Fener kan natuurlijk gebeuren. Hoop dat het team ervan leert, veel spelers kunnen nog wel wat Europese ervaring gebruiken. Iemand naar Ajax gekeken en wat kwijt kan over het gespeelde spel? Ik kijk uit naar de wedstrijd met Celta, ze kunnen erg goed spelen heb ik gemerkt de voorbije seizoen in LaLiga, maar momenteel gaat het nog niet helemaal top zonder Nolito. De nieuwe aankopen moeten nog een beetje in hun spel geraken. Ben benieuwd naar dat tweeluik! Reageren
aron24 Geplaatst: 17 februari 2017 Rapport Geplaatst: 17 februari 2017 Zlatan Daarnaast die scheidsrechters ook altijd Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 23 februari 2017 Rapport Geplaatst: 23 februari 2017 Jezus, AZ laat eventjes zien waar het Nederlandse (sub)top niveau nu ligt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2017 (bewerkt) Is het al sociaal aanvaard hier om te stellen dat België vooruit loopt op Nederland op clubniveau(wat eigenlijk al jaren zo is, maar niet luidop gezegd mag worden) na het verliezen van de enige CL plek en de huidige prestaties van de Belgische ploegen? Bewerkt: 23 februari 2017 door MegaPilot Reageren
aron24 Geplaatst: 23 februari 2017 Rapport Geplaatst: 23 februari 2017 België staat in voetbal opzicht beter voor. Betere spelers, sterke competitie. En AZ Reageren
JasonStatham Geplaatst: 23 februari 2017 Rapport Geplaatst: 23 februari 2017 18 minuten geleden, MegaPilot zei: Is het al sociaal aanvaard hier om te stellen dat België vooruit loopt op Nederland op clubniveau(wat eigenlijk al jaren zo is, maar niet luidop gezegd mag worden) na het verliezen van de enige CL plek en de huidige prestaties van de Belgische ploegen? Wat jammer dat ik al die jaren van censuur hier niet heb meegemaakt Reageren
MovieGamer Geplaatst: 24 februari 2017 Rapport Geplaatst: 24 februari 2017 (bewerkt) Olympique Lyonnais! Verder Ajax door. Bewerkt: 24 februari 2017 door MovieGamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.