Jump to content
Geplaatst:
comment_2406333

200px-Europa.png

Welkom in het Europa League-topic voor het seizoen 2016-2017!

[table=header]Titelhouder|Sevilla FC

Recordkampioen|Sevilla FC (5)

Topscorer(s) seizoen '15'16|Aritz Aduriz[/table]

Deelnemende teams:

*wordt aangevuld na play-offs*

De finale wordt dit seizoen gespeeld in de Friends Arena, het stadion van AIK Fotboll en Zweden.

Bewerkt: door MegaPilot

• Reacties 45
  • Bezichtigingen 58.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2426540

Wordt een lastige zaak. Ajax is kwetsbaar in uit wedstrijden. Maar, daarentegen, de verdediging van Lyon is wel erg flexibel zo nu en dan. Hadden echt totaal geen antwoord op de Ajax aanval. Ben benieuwd of de verschijning van Lacazette in Lyon wat uitmaakt.

Geplaatst:
comment_2426709
Op 2017-5-5 om 13:21, Guardian1980 zei:

Ajax-ManU, dat moet toch een prachtige finale opleveren.

Ik betwijfel of dat gaat gebeuren. ManU had het toch nog wel lastig in Vigo, maarja in eigen huis kunnen ze de klus klaren. :bonk:

Bewerkt: door Votair

Geplaatst:
comment_2426892

Ik hoopte voor rust al dat Schöne er af werdt gehaald, en nadat Traoré de kansen van Klaasen had verneukt mocht die er van mij ook meteen af. Vind het knap dat hij de hele wedstrijd heeft gespeeld. 

Geplaatst:
comment_2427116

Dubbelpost. Wil vermelden dat ik het zeer frustrerend vind dat ik juist tot half tien (ja, echt..) schoolgerelateerde zaken heb op de dag van de finale. Dit was ver van tevoren gepland. Allemachtig.

In ander nieuws, Onana heeft zijn contract verlengd tot 2021, dus die zal volgende week woensdag hyperenthousiast onder de lat staan.

Geplaatst:
comment_2427534

Jammer.. Geen spannende finale, Ajax viel door de mand op het middenveld waar Pogba en (uitgerekend) Fellaini een beestenmatch speelde, verder vond ik ManU ook niet bijster indrukwekkend. Maar het was genoeg, want de inbreng was ook erg weinig vanaf Amsterdamse zijde.

Ahja, Ajax mag trots zijn dat ze het zover hebben geschopt in de EL :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.