MovieGamer Geplaatst: 7 mei 2017 Rapport Geplaatst: 7 mei 2017 (bewerkt) Die Feyenoord supporters dachten vandaag met gemak Kampioen te worden. Bewerkt: 7 mei 2017 door MovieGamer Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 mei 2017 Rapport Geplaatst: 7 mei 2017 Hopen dat ze volgende week ook verliezen/gelijk spelen tegen Heracles en hopen dat Ajax wint tegen Willem II. Dan heeft Ajax alsnog mooi de titel binnen. Reageren
aron24 Geplaatst: 7 mei 2017 Rapport Geplaatst: 7 mei 2017 11 minuten geleden, Ezra24rct3 zei: Hopen dat ze volgende week ook verliezen/gelijk spelen tegen Heracles en hopen dat Ajax wint tegen Willem II. Dan heeft Ajax alsnog mooi de titel binnen. Gaat niet gebeuren. Volle Kuip, tegen Heracles die nergens meer voor speelt. Maar Feyenoord was vandaag bedroevend slecht. Dan verdien je het niet om te winnen. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 mei 2017 Rapport Geplaatst: 7 mei 2017 26 minuten geleden, aron24 zei: Gaat niet gebeuren. Volle Kuip, tegen Heracles die nergens meer voor speelt. Maar Feyenoord was vandaag bedroevend slecht. Dan verdien je het niet om te winnen. Heracles heeft nog gewoon 1 punt nodig om zich te plaatsen voor de play-offs voor Europees voetbal hoor, dus die zullen er zeker nog voor gaan! Ik heb dan ook nog wel wat hoop op een kampioenschap van Ajax, maar moet eerlijk zeggen dat ik verwacht dat Feyenoord het in De Kuip gewoon afmaakt. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 mei 2017 Rapport Geplaatst: 7 mei 2017 Als Heracles gelijk speelt/wint zijn ze zeker van een plek in de play-offs voor Europees Voetbal. Dat noem ik niet niets. @aron24 Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 mei 2017 Rapport Geplaatst: 7 mei 2017 49 minuten geleden, aron24 zei: Gaat niet gebeuren. Volle Kuip, tegen Heracles die nergens meer voor speelt. Maar Feyenoord was vandaag bedroevend slecht. Dan verdien je het niet om te winnen. Heracles speelt nog volop mee voor de play-offs voor Europees voetbal, dus reken maar dat ze gaan knallen. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 7 mei 2017 Rapport Geplaatst: 7 mei 2017 (bewerkt) Vorig seizoen lachte de Feyenoord supporters dat Ajax het in de laatste wedstrijd uit handen gaf tegen degradant De Graafschap waardoor PSV kampioen werd. Hoop dat het volgende week stiekem hetzelfde gebeurd met Feyenoord en dat ze in Amsterdam de schaal omhoog mogen houden. Bewerkt: 7 mei 2017 door MovieGamer Reageren
aron24 Geplaatst: 7 mei 2017 Rapport Geplaatst: 7 mei 2017 2 uur geleden, MovieGamer zei: Vorig seizoen lachte de Feyenoord supporters dat Ajax het in de laatste wedstrijd uit handen gaf tegen degradant De Graafschap waardoor PSV kampioen werd. Hoop dat het volgende week stiekem hetzelfde gebeurd met Feyenoord en dat ze in Amsterdam de schaal omhoog mogen houden. Het grote verschil is dat Ajax één kans had en Feyenoord twee kansen heeft. Dan nog moet Ajax maar zien te winnen van Willem II nadat ze in Europa 90 minuten hebben moeten knokken, want reken er maar dat Lyon zich niet weer laat kloppen. 3 uur geleden, NandroDavids zei: Heracles heeft nog gewoon 1 punt nodig om zich te plaatsen voor de play-offs voor Europees voetbal hoor, dus die zullen er zeker nog voor gaan! Ik heb dan ook nog wel wat hoop op een kampioenschap van Ajax, maar moet eerlijk zeggen dat ik verwacht dat Feyenoord het in De Kuip gewoon afmaakt. Ik dacht dat het verschil met Groningen 4 punten was. Maar goed, verandert de zaak niet echt. Feyenoord is in de Kuip altijd sterker dan in een uitduel Reageren
Cabyon Geplaatst: 7 mei 2017 Rapport Geplaatst: 7 mei 2017 23 minuten geleden, aron24 zei: Het grote verschil is dat Ajax één kans had en Feyenoord twee kansen heeft. Dan nog moet Ajax maar zien te winnen van Willem II nadat ze in Europa 90 minuten hebben moeten knokken, want reken er maar dat Lyon zich niet weer laat kloppen. Heb ik de uitslag van vandaag verkeerd gezien na een duel met Lyon? 4-0? En natuurlijk geeft Lyon zich niet snel gewonnen. Kijk maar wie er rust hebben gekregen vandaag. Sanchez en Traoré bijvoorbeeld. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 mei 2017 Rapport Geplaatst: 7 mei 2017 Ach, al wordt Feyenoord kampioen volgende, vandaag nemen ze niet meer van me af Al de hele week heb ik gelezen hoe Feyenoord vandaag kampioen zou worden, alles stond al klaar, 1000en euros waren uitgegeven aan kaartjes en dan dit Mn Heracles shirt is besteld Reageren
Votair Geplaatst: 7 mei 2017 Rapport Geplaatst: 7 mei 2017 Alvast een feest organiseren op de Coolsingel, want ze zouden vandaag kampioen worden... Arrogantie ten top Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 mei 2017 Rapport Geplaatst: 8 mei 2017 (bewerkt) De kans was gewoon groot, ik vind dat niet per se dom of zo. Wel weer Bewerkt: 8 mei 2017 door Cabyon Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 mei 2017 Rapport Geplaatst: 8 mei 2017 Ik vind het altijd wel mooi wanneer de competitie pas op de laatste dag wordt beslist. En nou ben ik geen Feyenoord-fan, maar ik hoop het voor die club dat ze het redden. 11 uur geleden, aron24 zei: Ik dacht dat het verschil met Groningen 4 punten was. Maar goed, verandert de zaak niet echt. Feyenoord is in de Kuip altijd sterker dan in een uitduel Het is 3 punten, maar het doelsaldo van Groningen is beter. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 8 mei 2017 Rapport Geplaatst: 8 mei 2017 Uiteraard hoop ik voor Groningen dat Feyenoord de Almeloërs over de knie legt, en Mahi nog even schittert in wat dan niet zijn laatste wedstrijd voor FCG wordt. Play-offs zou prachtig zijn na het derde ***-seizoen (qua spel) op rij. En dat Ajax dan natuurlijk de EL wint. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.