Beltie Geplaatst: 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2016 (bewerkt) Hallo na een tijdje geen GTA V meer gespeeld meer te hebben, wal ik vandaag weer gta doen ging mooi eerst tot dat me spel vast liep na hem opnieuw opgestart te hebben moest ik alle settings ineens weer aan passen. na wat ik voor die tijd ook had maar op de zelfde settings wat ik eerst had happert het spel nu nogal. Bij deze weet iemand wat de optimale settings voor mijn systeem zijn? Systeem: Windows 10 Intel Core I5 4690k MSI GTX 970 Gaming 4G 16 GB Ram Kan iemand mij hier bij helpen? A.V.B. Beltie Bewerkt: 6 september 2016 door Beltie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2016 Alles zo hoog mogelijk zou totaal geen problemen mogen opleveren met zo'n systeem. Je hoeft evenwel niet te knoeien met de advanced settings. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2016 Misschien dat dit helpt: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/community/posts/203855567-Here-how-to-verify-gtav-files-from-Social-Club-launcher-PC Anders helpt opnieuw installeren bijna altijd met dit soort problemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beltie Geplaatst: 10 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 september 2016 @ Nyltje, ff een vraagje: Waar slaat jou antwoord eigenlijk op? Ik vroeg alleen wat de optimale settings zijn voor mijn systeem (ik snap niet wat het andwoord van jou daar mee te maken heeft) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2016 (bewerkt) @ Nyltje, ff een vraagje: Waar slaat jou antwoord eigenlijk op? Ik vroeg alleen wat de optimale settings zijn voor mijn systeem (ik snap niet wat het andwoord van jou daar mee te maken heeft) Je zei in de hoofdpost dat je game vast liep en lage frames had met lage instellingen. Dit heb ik ook weleens meegemaakt en ik heb het op die manier gefixt. Bewerkt: 10 september 2016 door Nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.