6WNS_N8BS Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 E man , ik heb een paar nieuwbie vragen. Ik heb een paar vragen. Is het iemand al gelukt om een 'character te modellen en vervolgens te importeren in SA inclusief textures , joints , textures. Wat is het maximaal aantal 'faces' per model ? hoeveel triangles... is het vereist om speciale edgeflow toe te passen. Wat is het maximale resolutie per texture 512 x 512 ? Hoe skin/bind ik een model doe ik dat met een speciale editor of kan het gewoon met Maya? Kun je de UV's gewoon unwrappen / texturen in de default UV editor van een animatie pakket zoals Maya? Wat er komt er nog bij kijken zodra het model af is inclusief textures , joints. Wat voor formaat moet ik het exporteren. Hoe importeer ik het model / texture in SA Reageren
SWYV Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 texturen te vervangen is wel mogelijk maar voor CJ zelf moet jij in verschillende delen vervangen! voor andere spelers zoals vbb Sweet, Kendl, is dat niet nodig, allen in een plaat te kunnen vervangen, ga anders TXD workshop downloaden en IMG tool ook downloaden, en daarna player.img openen met img tool 2, dan vb sweet.txd zoeken, dan extracten, en dan met txd workshop die sweeet.txd openen, en dan screen exporteren, en begin maar te wijzigen Reageren
6WNS_N8BS Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 ik heb net gelezen dat men boolean toepast in het modelleren van een object... Dus 'faces met meer dan 3 hoekige polygonen worden automatisch geconverteerd in driehoekige polygonen door de game engine? Reageren
6WNS_N8BS Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 texturen te vervangen is wel mogelijk maar voor CJ zelf moet jij in verschillende delen vervangen! voor andere spelers zoals vbb Sweet, Kendl, is dat niet nodig, allen in een plaat te kunnen vervangen, ga anders TXD workshop downloaden en IMG tool ook downloaden, en daarna player.img openen met img tool 2, dan vb sweet.txd zoeken, dan extracten, en dan met txd workshop die sweeet.txd openen, en dan screen exporteren, en begin maar te wijzigen Ik begrijp het , net IMG tool gedownload waarmee ik de textuur individueel kon bewerken. Same thing as editing textures after unwrapping the UV's... i understand the idea behind. Reageren
6WNS_N8BS Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 damn mofos is het nog niemand gelukt om een 'polygonen model in SA te importeren... en interactief te maken. WTF MAN ! Op GTA-Garage heeft iemand een model uit HALO (masterchief) geimporteerd en converteerd voor SA. textures editen vind ik niet zo koel , btw. Ik wil zelf mn character modelleren , zelf mn textures maken , en zelf het model skinnen , en eventueel scripten... tenminste ik ben bereid het te leren. Reageren
KOXINGA Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 kan ik wel make ben wel erg benieuwd hoe je 'joints' bind in SA? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.