unreal Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 naar welke missie krijg je de kart wagen iemand zei eerts tegen mij madd dogg heb ik gedaan geen kartwagen wie weet welke missie wel juist is pleas zet het hier neer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 naar welke missie krijg je de kart wagen iemand zei eerts tegen mij madd dogg heb ik gedaan geen kartwagen wie weet welke missie wel juist is pleas zet het hier neer Als het goed is moet je na de missie: Cut Throat Business de kartwagen krijgen bij Madd Dogg's Mansion. Anders zou ik het echt niet weten. Gebruik in het vervolg ook de Zoekfunctie . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) Na deze missie. Dan staat hij bij het madd dog mansion, even zoeken en je zal hem vinden. Edit: Bs was me voor. Gebruik de volgende keer de walktrough. Bewerkt: 31 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_addict Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Ook een manier om een kart wagen te krijgen is: Begin een race met kart wagens; te doen in San Fierro achter wang cars, selecteer "GO GO Karting" en start de race, rij dan naar een huis met een garage en parkeer de kart in de garage, stap uit en wacht tot dat je uit de race wordt gegooid omdat je je voertuig hebt verlaten. Je staat dan weer achter wang cars, ga naar het huis waar je je kart hebt geparkeerd en hij staat in je garage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.