Gangsta Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Beste, als ik een domeinnaam wil aanvragen bij een host, dan zeggen ze of ik de domeinnaam kan contoleren of die nog bezet is, of niet. Als ik het gewenste domeinnaam in mijn browser typ, dan is die niet beschikbaar. (ze zeggen, de pagina kan niet worden weergegeven). Als ik dan bijvoorbeeld die domeinnaam laat controleren, is die wel bezet. Is die dus bezet of niet? Reageren
Renne Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) Ik denk dat die dan bezet zal zijn. Waarschijnlijk heeft iemand op dat adres een site gemaakt maar zijn er nu paar fouten zodat het niet kan worden weergegeven. Dus het bestaat eigenlijk wel maar je ziet het niet. Ik had dit ook. Het beste wat je kunt doen is werken met "-" of een cijfer. Dan heb je bijna heel hetzelfde adres.Maar je kunt ook wachten tot dat het weer vrij komt. Bewerkt: 31 juli 2005 door Renne Reageren
Gangsta Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Ik had dit ook. Het beste wat je kunt doen is werken met "-" of een cijfer. Dan heb je bijna heel hetzelfde adres. Ja die '' - '' had ik ook. Helaas is het bezet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.