OriFilmsGta Geplaatst: 6 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2016 Dit is een nieuwe video die ik gemaakt heb. Het is een korte thriller in de stijl van "Drive" en "Zodiac". Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2016 Goed gedaan hoor. Erg spannend, hoewel ik al vrij snel vermoedde hoe het in elkaar zat. Met name spannend door de goed gekozen audio. Ik heb ook wat andere van je filmpjes bekeken, en die zien er ook goed uit. Blijf ze vooral maken en hier delen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 8 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2016 Ik sluit mij er bij aan wat Guardian zegt. Je kan merken dat je zeker een talent hebt voor dit soort projecten en zie er graag meer van! Reageren
PrioX Geplaatst: 9 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2016 Weer van hoog kwaliteit! Leuke twist ook op het einde. Ga vooral zo door, en zoals hierboven al gezegd is: Blijf ze met ons delen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.