kristjaan10 Geplaatst: 14 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2016 ik had vroeger gta5 op mijn pc. ik heb offline uitgespeeld.maar gta is verwijderd van de computer dus ik wil weten als gta weer op de pc heb. moet ik dan offline helemaal opnieuw spelen of word op mijn acccont opslagen Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2016 Ik geloof dat de voortgang ergens wordt bewaard onder %appdata%. Als het dezelfde PC is dan heb je kans dat je savegames er nog zijn. Anders ben je ze kwijt. Single player data wordt niet in de cloud opgeslagen. Reageren
kristjaan10 Geplaatst: 15 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2016 maar probleem is dat Windows van de computer opnieuw geinstalleert dus je zegt als ooit weer gta5 heb.dat ik moet helemaal opnieuw spelen Reageren
Tommie59 Geplaatst: 16 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2016 Dan zal je helaas overnieuw moeten beginnen... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2016 maar probleem is dat Windows van de computer opnieuw geinstalleert dus je zegt als ooit weer gta5 heb.dat ik moet helemaal opnieuw spelen Als je geen zin hebt om hem weer helemaal uit te spelen kan je ook een savegame downloaden waarin net het verhaal is afgemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.