Platypus Geplaatst: 26 september 2018 Rapport Geplaatst: 26 september 2018 Met nog exact 30 dagen (een maand dus) komt het nu wel heel dichtbij, en daarom deze vraag: Ben jij je al aan het voorbeiden op de release of ga je je nog voorbereiden? Ben je bijvoorbeeld de vorige twee RDR games of andere western games (opnieuw) aan het spelen, ben je western films/series (opnieuw) aan het bekijken, ...? Reageren
moechy Geplaatst: 26 september 2018 Rapport Geplaatst: 26 september 2018 Ik ben ondertussen bijna aan het einde beland van Red Dead Redemption 1. Ook vergaar ik alle info die ik maar vinden kan over RDR2. Ik voel de hype echt Reageren
GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 27 september 2018 Rapport Geplaatst: 27 september 2018 Ik eb nooit Red Dead Redemption 1 gespeeld maar kan je ook als in GTA meteen van begin los rondlopen of ben je verplicht om een bepaald parcours af te leggen? Reageren
PrioX Geplaatst: 27 september 2018 Rapport Geplaatst: 27 september 2018 1 minuut geleden, GTA_FUNPLAYER zei: Ik eb nooit Red Dead Redemption 1 gespeeld maar kan je ook als in GTA meteen van begin los rondlopen of ben je verplicht om een bepaald parcours af te leggen? Nee, er zijn in feite geen verplichtingen. Toen de eerste Red Dead Redemption werd aangekondigd noemde veel mensen het ook Grand Theft Horse, eigenlijk nog steeds. Reageren
Platypus Geplaatst: 27 september 2018 Rapport Geplaatst: 27 september 2018 Het zou kunnen dat je eerst een paar missies moet voltooien voordat je de wereld kunt verkennen, zoals in bijna alle open world games. In GTA V en de vorige RDR was dit ook zo. Reageren
GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 27 september 2018 Rapport Geplaatst: 27 september 2018 17 minuten geleden, PrioX zei: Nee, er zijn in feite geen verplichtingen. Toen de eerste Red Dead Redemption werd aangekondigd noemde veel mensen het ook Grand Theft Horse, eigenlijk nog steeds. Cool dan zou ik hem wel willen kopen. Ik heb een PS4 1TB en maar 2 games erop dus plaats genoeg. Wel zou ik overwegen mijn Project Cars 2 te verkopen, maar 3keer gespeeld ofzo maar de Project Cars 1 is eenvoudiger. Reageren
PrioX Geplaatst: 1 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 Er zijn blijkbaar al mensen die RDR2 hebben... Ik heb tegen mezelf gezegd geen leaked gameplay te bekijken. Maar ik weet gewoon dat wanneer het zover is ik mezelf er niet van kan weerhouden. Het is sterker dan mezelf!! Reageren
moechy Geplaatst: 1 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 36 minuten geleden, PrioX zei: Er zijn blijkbaar al mensen die RDR2 hebben... Ik heb tegen mezelf gezegd geen leaked gameplay te bekijken. Maar ik weet gewoon dat wanneer het zover is ik mezelf er niet van kan weerhouden. Het is sterker dan mezelf!! Is er al gelekte gameplay? Straks maar eens kijken dan *ik heb niet zoveel zelfdiscipline Reageren
PrioX Geplaatst: 1 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 3 minuten geleden, moechy zei: Is er al gelekte gameplay? Straks maar eens kijken dan *ik heb niet zoveel zelfdiscipline Nee, naar mijn weten nog niet. Maar dat zal vast niet lang duren als er al mensen zijn die het spel hebben. Vrees toch dat ik ''per ongeluk'' tegen de gameplay aan ga lopen wanneer het er is. Reageren
moechy Geplaatst: 1 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 1 uur geleden, PrioX zei: Nee, naar mijn weten nog niet. Maar dat zal vast niet lang duren als er al mensen zijn die het spel hebben. Vrees toch dat ik ''per ongeluk'' tegen de gameplay aan ga lopen wanneer het er is. Straks om 15.00u is er wel al een 2de gameplay trailer, dus das toch al een beetje verwennerij 😁. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 1 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 3 uur geleden, PrioX zei: Er zijn blijkbaar al mensen die RDR2 hebben... Ik heb tegen mezelf gezegd geen leaked gameplay te bekijken. Maar ik weet gewoon dat wanneer het zover is ik mezelf er niet van kan weerhouden. Het is sterker dan mezelf!! Heb er ook.moeite mee, maar ik kijk niét.... nieeeeeeeettttt. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 1 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 Ik heb de ultimate versie gepreorderd Ik wacht netjes tot ik de mogelijkheid heb om tedownloaden en dan pas spelen het is moeilijk maar toch goed je best doen Er zijn genoeg andere games die ik nog op de plank heb om tespelen tot dat RDR 2 word uitgebracht Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 1 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 Op grote buitenlandse sites zoals GameFaqs staat RDR2 goed in de poll. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 Op AC Odyssey na is het ook de enige andere game waar ik op zit te wachten, maar het toont wel een zekere Rockstar-mania. RDR 1 had ook zeker hype, maar het was niet op deze schaal. Natuurlijk is het communicatielandschap ook veranderd, maar toch opvallend. Reageren
moechy Geplaatst: 8 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2018 Nog een kleine 3 weken te gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.