PrioX Geplaatst: 23 november 2018 Rapport Geplaatst: 23 november 2018 Zojuist, Pino1982 zei: Dus gewoon met een bootje naar het eilandje varen, en dan gaan vissen ?? Of moet dat verplicht vanaf het eilandje ?? Ik heb het in een bootje gedaan. Ik was ook zo weer weg zonder problemen. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 23 november 2018 Rapport Geplaatst: 23 november 2018 2 minuten geleden, PrioX zei: Ik heb het in een bootje gedaan. Ik was ook zo weer weg zonder problemen. Ik ga eens een kijkje nemen, eens kijken of het me gaat lukken. Wat voor bootje heb je daar voor gebruikt ?? een kano ? een roei bootje ? of een motorbootje ?? Reageren
PrioX Geplaatst: 23 november 2018 Rapport Geplaatst: 23 november 2018 2 minuten geleden, Pino1982 zei: Ik ga eens een kijkje nemen, eens kijken of het me gaat lukken. Wat voor bootje heb je daar voor gebruikt ?? een kano ? een roei bootje ? of een motorbootje ?? Ik heb een kano gebruikt. Had wel moeite een bootje te vinden. Wanneer je er eentje nodig hebt zijn ze nergens te bekennen, en wanneer je ze niet nodig hebt liggen ze in hoopjes bij elkaar. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 23 november 2018 Rapport Geplaatst: 23 november 2018 Zojuist, PrioX zei: Ik heb een kano gebruikt. Had wel moeite een bootje te vinden. Wanneer je er eentje nodig hebt zijn ze nergens te bekennen, en wanneer je ze niet nodig hebt liggen ze in hoopjes bij elkaar. Dat is altijd en overal zo, net als bijvoorbeeld sommige plantjes wat je voor de herbelist challenges nodig hebt de hele game overal tevinden en heb je ze nodig kan je ze nergens vinden. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 29 november 2018 Rapport Geplaatst: 29 november 2018 Ik stop er even mee, ff zat, en ik ga aan AC Oddysey beginnen. Nieuw avontuur. Reageren
moechy Geplaatst: 29 november 2018 Rapport Geplaatst: 29 november 2018 2 uur geleden, Schumy7_Patriot zei: Ik stop er even mee, ff zat, en ik ga aan AC Oddysey beginnen. Nieuw avontuur. Dat is ook mijn volgende stap Reageren
FlexxNL Geplaatst: 30 november 2018 Rapport Geplaatst: 30 november 2018 Sinds de update zijn de prijzen voor het snelreizen in de storymode aanzienlijk veranderd en duurder geworden. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 1 december 2018 Rapport Geplaatst: 1 december 2018 Lijken wel de olie prijzen per maand xD Reageren
FlexxNL Geplaatst: 1 december 2018 Rapport Geplaatst: 1 december 2018 1 uur geleden, Schumy7_Patriot zei: Lijken wel de olie prijzen per maand xD Inderdaad ja is toch tegek voor woorden. Stel je begint nu met RDR 2 dan heb nog zo goed als niks en alle geld wat je hebt dat besteed je aan belangrijkere dingen dan aan snel rijzen. Dat betekend dat als ik of een andere speler dus wat geld wil maken om dus een beetje lekker tekunnen spelen in RDR 2 dat rockstar je dan eigenlijk verplicht om de game tegaan tespelen. En dat staat dan los van RDR Online wat nog erger is. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 2 december 2018 Rapport Geplaatst: 2 december 2018 Waarom heb ik dat kleine stukje gebied een Wanted Dead or Alive ?? Ik heb nog niks gedaan, ik heb alleen nog maar het spel opgestart. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 2 december 2018 Rapport Geplaatst: 2 december 2018 Ik heb een vraag over een item waar je waarschijnlijk niet zo makkelijk bij kan. Mijn vraag is dus of je er bij kan en hoe je er eventueel bij zou kunnen komen. Volgens de interactive map van RDR 2 zou wat hier op deze afbeelding tezien is een item moeten liggen. Hier een video er van waar dus mijn marker staat. Reageren
PrioX Geplaatst: 2 december 2018 Rapport Geplaatst: 2 december 2018 1 uur geleden, Pino1982 zei: Ik heb een vraag over een item waar je waarschijnlijk niet zo makkelijk bij kan. Mijn vraag is dus of je er bij kan en hoe je er eventueel bij zou kunnen komen. Volgens de interactive map van RDR 2 zou wat hier op deze afbeelding tezien is een item moeten liggen. Dat is een fout van de map. Als je op het icoon klik staat er wat meer info, o.a. dat het item in de open haard van The Old Bacchus Place ligt. Dit is het huisje precies aan de overkant van het icoon. Maar je hebt dit item (een beeldje) al eens gevonden volgens deze post van je. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 4 december 2018 Rapport Geplaatst: 4 december 2018 Op 11/22/2018 om 19:20, Pino1982 zei: Heb ik net gevonden, een interactive map van RDR 2. https://rdr2map.com Hij is er nu ook als App in de Google Play Store. Deze app is geschikt voor android apparaten zo als Samung en andere apparaten waar android op draaid, ik weet niet of deze app ook werkt op apparaten van Apple die op IOS besturing draaien. Meer informatie kan je vinden in de Google Play Store. Ik heb deze app op een S9+ Android besturing draaien, werkt goed naar mijn zeggen. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 12 december 2018 Rapport Geplaatst: 12 december 2018 Werkt ook lekker, alleen na de laatste patch was ik mn panorama map kwijt. Van dat ingevroren stel boven Colter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.