PrioX Geplaatst: 11 september 2017 Rapport Geplaatst: 11 september 2017 Ik geloof dat ze voor de zomer nog wat informatie hadden belooft. Laat maar komen hoor, ze hebben nog 2 weekjes de tijd. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 september 2017 Rapport Geplaatst: 11 september 2017 Nieuws is nieuws, toch? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 september 2017 Rapport Geplaatst: 11 september 2017 2 uur geleden, PrioX zei: Ik geloof dat ze voor de zomer nog wat informatie hadden belooft. Laat maar komen hoor, ze hebben nog 2 weekjes de tijd. Wie weet hadden ze het wel over de zomer op het zuidelijk halfrond? Reageren
Platypus Geplaatst: 11 september 2017 Rapport Geplaatst: 11 september 2017 Ik heb vannacht gedroomd dat we RDR2 nieuws kregen en mijn dromen zijn altijd betrouwbaar, dus deze week zal er iets komen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 september 2017 Rapport Geplaatst: 11 september 2017 Wat was de inhoud? Een nieuwe trailer? Of was dat wat vaagjes. Reageren
Platypus Geplaatst: 11 september 2017 Rapport Geplaatst: 11 september 2017 Het was vooral informatie over het jagen in de game, hoe dat in elkaar steekt. De rest kan ik me niet meer herinneren. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 september 2017 Rapport Geplaatst: 12 september 2017 18 uur geleden, Platypus zei: Het was vooral informatie over het jagen in de game, hoe dat in elkaar steekt. De rest kan ik me niet meer herinneren. Ik zou het wel gaaf vinden als het jagen niet alleen resulteert in collectable items die je dan kan verkopen voor geld (of het uitspelen van challenges). Maar dat het bijvoorbeeld essentieel wordt om te overleven, beetje zoals Metal Gear Solid 3 waarin je altijd moet blijven jagen op wildleven, wil je niet sterven. Nog een pre is als je voor het laten maken van bepaalde outfits eerst bepaalde skins moet hebben verzameld Reageren
PrioX Geplaatst: 12 september 2017 Rapport Geplaatst: 12 september 2017 Vond dat in veel Far Cry-spellen ook wel leuk. Materialen verzamelen om bijvoorbeeld een grotere tas (inventory) te kunnen maken. Dat mogen ze van mij er ook wel in stoppen. Ik vond het verzamelen van tientallen bloemetjes nogal doelloos... Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 13 september 2017 Rapport Geplaatst: 13 september 2017 Die game gaat dit jaar niet meer gelaunched worden neem ik aan? Anders hadden ze toch allang een exacte releasedate aangekondigd? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 13 september 2017 Rapport Geplaatst: 13 september 2017 Lijkt me niet, inderdaad. Op 11-9-2017 om 19:16, Platypus zei: Ik heb vannacht gedroomd dat we RDR2 nieuws kregen en mijn dromen zijn altijd betrouwbaar, dus deze week zal er iets komen. Prachtig Reageren
PrioX Geplaatst: 13 september 2017 Rapport Geplaatst: 13 september 2017 Paar maanden geleden hebben ze ook bevestigd dat het spel is uitgesteld naar de lente van 2018. Reageren
PrioX Geplaatst: 28 september 2017 Rapport Geplaatst: 28 september 2017 Vandaag is de dag mensen! Zijn we er een beetje klaar voor? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.